پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: ناامید بودم اما مزد اعتقاد و اعتماد به نفسم را گرفتم

کد خبر : 78307  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
من همان آندرس 12 ساله هستم؛ بهترین لحظه در بارسلونا؟

اختصاصی بارسانیوز آندرس اینیستا کاپیتان بارسلونا سرانجام طبق پیشبینی ها به انتظارات درخصوص آینده اش در بارسلونا پایان داد و اعلام کرد که در انتهای فصل از تیم جدا خواهد شد که به همین منظور تلویزیون باشگاه بارسلونا به مصاحبه با او نشست.

 

اینیستا در ابتدا درخصوص زندگی و خانواده اش گفت:

بودن در کنار خانواده ام بهترین بخش زدگی ام بوده است. در بارسلونا بزرگ شدم و خانواده ام را در همین جا شکل دادم و از زندگی خودم لذت می برم که مهم ترین چیز است. من شانس بودن در محیط خانوادگی بی نظیری را داشته ام.

 

تحسین و بزرگی

هرکس مسیر خودش را در زندگی دارد و بزرگ ترین چیزی که یک شخص می تواند داشته باشد مقبولیت از طرف مردم، هم تیمی ها و کادر فنی است و من هم این را دارم. اینکه بچه ها به من به عنوان الگو می نگرند زیباست.

 

سال های اولیه در بارسلونا؟

اولین آن اتخاذ بهترین تصمیم ها بود که من توانستم آن را در باشگاهی بسیار ویژه بگیرم.. از 12 سالگی در اینجا بوده ام و از رده های سنی آکادمی رشد کردم و برای این کار شما به مشاوره اطرافیانتان نیاز دارید. من همان میزان احترامی را که برای اولین مربی خودم در آلباسته قائل بوده ام را درحال حاضر نیز دارم.

 

اولین روزهای حضورم در تیم اصلی آسان نبود و ناامید شده بودم اما درنهایت پاداش اعتقاد و اعتماد به نفسم را گرفتم.  

 

کاپیتانی

وقتی که هم تیمی هایم من را به عنوان کاپیتان انتخاب کردند احساس افتخار رضایت و خوشحالی کردم چون به عنوان کاپیتان نماینده هم تیمی ها، باشگاه و هوادارانتان هستید و این اتفاقی بزرگ است. واقعا بستن بازوبند خاص و ویژه است.

 

برجسته ترین دوران حرفه ای؟

بردن لیگ قهرمانان، اولین قهرمانی لالیگا، اولین بازی در تیم اصلی، گل در استمفوردبریج در میان بسیاری دیگر از لحظات

 

الگوها؟

گواردیولا و لادروپ قهرمان های من هستند و بازیکنانی که می خواستم از ان ها تقلید کنم به دلیل سبک بازی و درک فوتبالی و شایستگی هایی که داشتند. سعی کردم که از ان ها یاد بگیرم.

 

ذات اینیستا؟

من در طول این دو دهه تغییر نکرده ام. من روزهای بازی در دوران مدرسه را به یاد دارم و هنوز هم همان کارها را درون زمین انجام می دهم. زمان زیادی سپری شده و من بزرگ شدم و پیشرفت کردم اما ذات و جوهره من همان است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.