پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده ششمین مربی دوگانه تاریخ بارسلونا

کد خبر : 78312  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
دوگانه فصل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که در حال حاضر نیز دوگانه فصل را دارد امشب برای ثبت رسمی آن در ریازور به میدان خواهد رفت که این برای هشتمین بار است که بارسلونا موفق به فتح دوگانه فصل با کسب قهرمانی های جام حذفی و لالیگا می شود.

 

والورده به مانند گواردیولا و انریکه به عنوان بازیکن سابق بارسلونا در نقش مربی موفق به انجام این کار می شود. بارسلونا بیشترین دوگانه را در اسپانیا با 3 مرتبه بیشتر از بیلبائو و دو برابر رئال مادرید دراختیار خواهد داشت.

 

اولین دبل بارسلونا به فصل 1951/52 باز می گردد که با هدایت داوکیک 66 سال قبل موفق به انجام این کار شد که فصل بعد با هدایت تیم توسط هلنیو هریرا تکرار شد. هلنیو هریرا مجددا در فصل 1958/59 موفق به فتح دوگانه شد.

 

بارسلونا پس از ان 39 سال انتظار کشید تا چهارمین دبل قهرمانی در فصل 1997/98 با هدایت لوئیس فن خال حاصل شود و پنجمین دبل تا اولین فل گواردیولا به عنوان مربی بارسلونا در فصل 2008/09 طول کشید که بارسلونا وفق به فتح سه گانه شد.

 

سپس انریکه آن را در فصل 2014/15 در سه گانه دیگری تکرار کرد تا ششمین دبل نیز رقم بخورد و انریکه در فصل بعد از آن نیز موفق به فتح دوگانه شد تا ششمین و هفتمین دبل را به نام خود رقم بزند.

 

بنابراین والورده ششمین مربی تاریخ بارسلونا است که موفق به فتح دوگانه فصل اسپانیا می شود و برای هشتمین بار این اتفاق را رقم می زند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.