پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرصت فوق العاده مسی برای شکار صلاح (+ نظرسنجی)

کد خبر : 78315  |  زمان ارسال : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
29 گل و 58 امتیاز

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم اینکه بارسلونا می تواند امشب عنوان قهرمانی 25 خود را در لالیگا تثبیت کند اما کار برای لیونل مسی تمام نشده و اعجوبه آرژانتینی به دنبال کسب کفش طلای 2017/18 خواهد بود که هم اکنون تنها 2 گل نسبت به محمد صلاح فاصله دارد.

 

درحالی که محمد صلاح تنها دو بازی تا انتهای فصل لیگ جزیره برایش باقی مانده اما لیونل مسی 5 بازی دیگر درپیش خواهد داشت که این عنوان در کنار فتح الکلاسیکو اهداف مسی پس از فتح لالیگا خواهد بود.

 

با از دست رفتن لالیگا و احتمال کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید، لیونل مسی برای فتح توپ طلا قطعا به کفش طلای فصل جاری در کنار عنوان پیچیچی و درخشش در جام جهانی نیاز خواهد داشت که محمد صلاح جدی ترین رقیب او در راه کفش طلا و به ویژه توپ طلا خواهد بود.

 

مسی که در فصل گذشته کفش طلا را با 37 گل لالیگایی کسب کرد در فصل جاری، چیرو ایموبیله را نیز با 29 گل در کنار خود می بیند که این مهاجم ایتالیایی باشگاه لاتزیو را نیز نباید دست کم گرفت که امروز با تورینو دیدار خواهند داشت.

 

لواندوفسکی 28 گله نیز در این هفته برای آمادگی کامل برای دیدار برگشت با رئال بازی نکرد و خطری برای مسی به وجود نیاورده است.

به نظر شما مسی در دیدار امشب چند گل به ثمر می رساند؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.