پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا مخالف بسته پیشنهادی گریزمان و دمبله توسط اتلتیکو !

کد خبر : 78371  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
بارسلونا به خروج دمبله فکر نمی کند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در باشگاه بارسلونا هیچ مدیری به خروج عثمان دمبله فکر نمی کند و به صورت جدی روی حضور کلیدی او در تیم اصلی توجه دارند حتی اگر پیشنهاد های بزرگی به دست باشگاه برسد.

 

طبق گزارش، کادر فنی باشگاه به کیفیت دمبله اعتقاد دارد که در 20 سالگی جا برای پیشرفت زیاد خواهد داشت و از سوی دیگر برای مدیران هیچ دلیل منطقی برای خروج خرید 145 میلیون یورویی در مجموع 105 میلیون یورو ثابت و 40 میلیون یورو متغیر وجود ندارد.

 

تردید ها پس از خروج گریزمان

 

اما اگر آنتوان گریزمان وارد تیم شود شک و تردیدهایی را به وجود می آورد چون لیونل مسی و لوئیس سوارز نیز در تیم حضور دارند. آسپیازو دستیار انریکه نیز قبل از بازی با لاکرونیا صریحا از از کمبودهای فنی در بازی دمبله مبنی بر اینکه باید با سبک تیم هماهنگ شود سخن گفت.

 

مسئله دیگر این است که مطئمن شویم که کوتینو قطعا جایزین اینیستا خواهد شد و در جناح راست بازی نکند و بر کسی پوشید نیست که آرتور که بارسلونا برایش بند خرید دارد نزدیک تارین بازیکن به سبک اینیستا خواهد بود و می تواند جای اینیستا را بگیرد.

 

طبق گزارش موندو، ایده باشگاه وارد کردن بازیکنی با خصوصیات بازی پائولینیو برای جایگزینی آندره گومز است.

 

ایده اتلتیکو برای فروش گریزمان

 

باشگاه اتلتیکو مادرید در تلاش است تا آنتوان گریزمان را حفظ کند اما هنوز به نتیجه نرسیده اند. اتلتیکو قصد دارد تا قرارداد بزرگی را از نظذ دستمزد به گریزمان ارائه دهد تا بند آزاد سازی اش افزایش یابد.

 

ایده دیگر مدیران اتلتیکو مادرید برای تمدید با گریزمان این است که ضمن اطمینان دادن به گریزمان برای رفتن به بارسلونا، عثمان دمبله در عملیات معاوضه توسط بارسلونا ورود داده شود چون سیمئونه معتقد است که دمبله باتوجه به سرعتش می تواند در اتلتیکو موفق شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.