سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10 تصمیم تابستانی والورده و بارسلونا

کد خبر : 78414  |  زمان ارسال : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397
جلسات بستن تیم برای فتح لیگ قهرمانان

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا باید تصمیمات بزرگی در تابستان 2018 برای تقویت تیم خود بگیرد که 10 تصمیم زیر باید اتخاذ شود و به سرانجام برسد.

 

1: آنتوان گریزمان؛ شماره 1 لیست خرید تابستانی

 

بارسلونا پس از توافق و مذاکره با اطرافیان به ویزه خانواده آنتوان گریزمان در حال حاضر به دنبال برداشتن اخرین گام برای صحبت با این بازیکن فرانسوی جهت انتقال رسمی اوست که از تاریخ 1 جولای بند ازاد سازی او به 100 میلیون یورو کاهش خواهد یافت. گریزمان علی رغم علاقه پاریسی ها و منچستری ها، تمایل به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد و قصد دارد تا تکلیف خود را تا قبل از جام جهانی مشخص کند.

 

2: جذب یا عدم جذب آرتور

 

بارسلونا در ماه مارس توافق بر سر خرید آرتور را اعلام کرد که با 30 میلیون یورو نقد و 9 میلیون متغیر یکی از مستعدترین برزیلی های حال حاضر این کشور را جذب کرد که با پرداخت 4 میلیون یورو برای اعمال بند خرید تا 15 جولای فرصت گرفت.

 

3: فابیان و جایگزین هایی چون دی یانگ و ون دی بک

 

بارسلونا به دنبال افزایش توان فیزیکی تیمش در میانه زمین است و به دنبال جایگزینی برای آندره گومز هستند که علاقه مند ترین بازیکن با 22 سال سن به شمار می رود بازیکنی که تنها 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. اما رابرت فرناندز فرانک دی یانگ و ون دی بک دو ستاره آزاکس را نیز زیرنظر دارد.

 

4: تمدید قرارداد اومتیتی

 

مدیران باشگاه چندین هفته است که در حال تلاش برای تمدید ساموئل اومتیتی هستند تا بند ازاد سازی 60 میلیون یورویی او را غیر قابل دسترس نمایند که در جلسات اخیر دو طرف به رسیدن به توافق نزدیک تر شدند. طبق گزارش، باشگاه لنگلت و دی لیخت را به عنوان جایگزین درنظر گرفته است.

 

5: رابرت فرناندز در آستانه قطع همکاری با بارسلونا

 

درحالی که رابرت فرناندز تنها تا 30 زوئن با بارسلونا قرارداد دارد اما تاکنون قرارداد او تمدید نشده که باشگاه چندین گزینه چون جوردی کرایوف پسر یوهان افسانه ای را مدنظر دارد.

 

6: ادامه حضور ورمالن و قرض دادن یری مینا

 

با حضور پیکه و تمدید قریب الوقوع اومتیتی باید درخصوص جایگزین این دو روی نیمکت تصمیم گیری شود. درحالی که ورمالن در سال پایانی قرارداد خود به سر خواهد برد باشگاه تمایل به ادامه حضورش دارد چون در فصل جاری خوب عمل کرده است اگرچه که باتوجه به درپیش بودن جام جهانی در صورت رسیدن پیشنهاد، ورمالن می تواند از تیم خارج شود. اما درخصوص یری مینا باشگاه باید روی باقی ماندن او برای پیشرفت یا خروجش برای کسب تجربه و همچنین خالی شدن سهمیه غیر اروپایی برای ورود آرتور تصمیم بگیرد.  

 

7: خروج آندره گومز، ویدال و آلکاسر

 

بارسلونا قطعا در این تابستان خروجی هایی خواهد داشت که مدیران با نظر کادر فنی باید تصمیم بگیرند که گزینه های خروج فعلی آندره گومز، ویدال و آلکاسر هستند که آلکاسر با ورود گریزمان، احتمال خروجش قوت بیشتری خواهد گرفت.

 

8: انتقال برای پول نقد نه قرضی

 

6 بازیکن قرضی به نام های مونیر، آردا، رافینیا، دلوفئو، داگلاس و مارلون فصل آینده در برنامه باشگاه قرار ندارند که مدیران امیدوار هستند تا همه آن ها را بفروشند تا درامد کسب کنند تا هزینه خرید گریزمان تامین شود که در مورد مونیر باشگاه آلاوس همچنان علاقه مند به ادامه همکاری او است.

 

9: آلنا و میراندا در برنامه تیم اصلی

 

در کنار خرید و فروش باشگاه برنامه برای ورود بازیکنان آکادمی دارد که از تابستان قبل وعده آن به آلنا داده شد چون پیشنهادهای بزرگی را برای ماندن رد کرد. میراندا نیز در آستانه خروج قرار داشته و به نظر می رسد که او نیز وعده جانشین شدن آلبا را دریافت کرده اما احتمالا باتوجه به سن کم خود باید فصل آینده را به مانند آلنا صبر کند.

 

10: طراحی مناسب ترین پیش فصل

 

جدا از بحث خرید و فروش ها، طراحی برنامه پیش فصل نیز اهمیت دارد که در حال حاضر بارسلونا تور ایالات متحده را برنامه ریزی کرده است که با تاتنهام، رم و میلان بازی خواهند داشت. اما نحوه مدیریت بازیکنان باتوجه به درپیش بودن جام جهانی اهمیت دارد تا در بهترین فرم قرار بگیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.