پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ آرتور به انتقال تابستانی به بارسلونا؛ سبک بزرگ ترین دلیل انتقالم است !

کد خبر : 78425  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397
گفت و گو با آخرین خرید بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز آرتور هنریکه هافبک برزیلی باشگاه گرمیو و جدیدترین خرید باشگاه بارسلونا در ابتدای فصل جدید در آمریکای جنوبی شروع خوبی داشته که با اسپورت به گفت و گو پرداخت.

 

در ماه مارس به ما گفتی که بازی های بارسلونا را حتی از طریق تلفن همراهت نیز در هنگام سفر به همراه اتوبوس می بینی، آیا هنوز هم این تیم و این کار را دنبال می کنی؟

(با خنده) بله، بله. از ان زمان توانسته ام به صورت منظم بازی های بارسلونا را ببینم. دیدن نوع بازی ان ها برایم لذت بخش است و سبک بازی ان ها یکی از دلایل موافقتم برای این انتقال بوده است و فکر می کنم شیوه بازی ام به من برای وفق یافتن در بارسلونا کمک خواهد کرد.

 

نمایش بارسلونا در فینال جام حذفی فوق العاده بود، نظرت چیست؟

نمایش فوق العاده ای از سوی تیم بود، یک بازی عالی، دیدن نحوه مسلط بودن بارسلونا به حریف و سرعت گردش توپ آن ها جالب و فوق العاده بود و اینکه آنچه مسی قادر به انجام دادنش در نزدیکی دروازه سویا بود. نمایش منحصر بفردی داشتند.

 

و این مورد علاقه تو است

بله درست است. من دیدن بازی تیم های مالکانه را دوست دارم و می دانم چگونه این کار را انجام می دهند و این نحوه درک من از فوتبال است و فکر می کنم در بارسلونا وفق خواهم یافت چون سبک بازی من نیز همین گونه است.

 

حذف از لیگ قهرمانان؟

غم انگیز بود اما نمی توان شایستگی رم را کتمان کرد چون خیلی خوب بازی کردند و اینگونه اتفاقات در وتبال نیز رخ می دهد.

 

دوگانه فصل؟

بردن دو جام در فصلی بسیار دشوار نشان می دهد که بارسلونا فصل فوق العاده ای داشته و من نیز بابت فتح چهار جام در گرمیو خوش شانس بوده ام و امیدوارم به این روند ادامه دهم

 

بند خرید تا 15 جولای؟

من در اینگونه مسایل دخالتی نمی کنم چون از ابتدای مذاکرات همه چیز در دست نماینده ام و خانواده ام بوده به صورتی که ان ها تمامی موضوعات را با گرمیو حل و فصل کرده اند و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد، رخ خواهد داد.

 

احتمال انتقال تابستانی؟

همانطور که گفتم من به جزئیات مذاکره توجهی ندارم، چه وقتی که توافق شد و چه حالا که می گویند من به بارسلونا نخواهم رفت. من در گرمیو آرامش دارم چون آینده ام را می دانم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.