پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساموئل محکوم به توافق با بارسلونا

کد خبر : 78436  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397
پیشنهادی که واقعیت ندارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، باشگاه بارسلونا و اومتیتی برای مدتی است که بر سر رسیدن به توافق بر سر تمدید درحال مذاکره هستند که مشکل بر سر رسیدن به توافق زودهنگام درخواست دستمزد بالای ساموئل باتوجه ب پیشنهاد منچستر یونایتد در شرایطی بوده که واقعیت امر این است که چنین پیشنهادی وجود ندارد.

 

درحالی که از پیشنهاد حدودا 10 میلیون یورویی منچستر یونایت به ساموئل اومتیتی در هر فصل خبر داده شده بود اما به نظر می رسد ادعای نمایندگان او واقعیت نداشته و مورینیو نیز علاقه ای به جذبش ندارد.

 

گزینه منچستر سیتی

 

طبق گزارشف ساموئل نیز قصد داشت تا ببیند که خبر علاقه پپ گواردیولا به جذبش تا چه حد صحت دارد و آیا ان ها برای جذبش به رقابت بازخواهند گشت یا که نه که با جذب زمستانی لاپورته جای برای ورود اومتیتی وجود ندارد و منچستر سیتی نیز ساموئل را درنظر ندارد.

 

پاری سن ژرمن

 

درحالی که پاری سن ژرمن نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه ها وارد شده اما این باشگاه فرانسوی باتوجه به هزینه سرسام اور قادر به خرج 60 میلیون یورو برای پرداخت بند آزاد سازی اومتیتی باتوجه به قانون فیرپلی مالی نیست.

 

همه چیز روی ادامه حضور اومتیتی تاکید دارد

 

بنابراین همه چیز نشان می دهد که مدافع فرانسوی بارسلونا به کار خود در نیوکمپ ادامه خواهد داد و دستمزد 2 میلیون یورویی سالیانه او می تواند با تمدید به 5 میلیون یورو افزایش یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.