پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والنسیا در اندیشه جذب دنیس سوارز

کد خبر : 78442  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397
مارسلینو علاقه زیادی به دنیس دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش as ، دنیس سوارز هافبک جوان بارسلونا مورد توجه سران باشگاه والنسیا قرار گرفته است. این هافبک گالیسی زمانی که در ویارئال حضور داشت زیر نظر مارسلینو بهترین دوران خود را سپری کرد. حالا به نظر میرسد که والنسیا در فکر جذب دنیس بوده و آن ها میخواهند دنیس را به صورت قرضی + بند خرید این هافبک آینده دار را جذب کنند.

 

دنیس سوارز تا 2020 با بارسلونا قرارداد دارد و در این فصل از رقابت ها زیر نظر والورده تعداد دفعات کمی به بازی گرفته شده است. البته در این اواخر شرایط به طور کلی برای دنیس تغییر کرده او موفق شده 3 گل و 6 پاس گل را به ثبت برساند. اینیستا در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد و کوتینیو خرید زمستانی بارسلونا قطعا جانشین اصلی این کاپیتان خواهد بود اما با این وجود دنیس میخواهد در بارسلونا ادامه بدهد و برای بدست آوردن یک جایگاه مناسب مبارزه کند.

 

دنیس سوارز زمانی که در ویارئال حضور داشت زیر نظر مارسلینو سرمربی فعلی والنسیا عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته بود. این در حالی است که دنیس احترام بسیار ویژه ای برای این مربی قائل است در آن دوره دنیس 48 بازی در رقابت های مختلف برای ویارئال انجام داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.