پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکلیف مینا بعد از هفته پایانی مشخص میشود !

کد خبر : 78450  |  زمان ارسال : جمعه 14 اردیبهشت 1397
باشگاه بعد از دیدار مقابل سوسیداد در مورد آینده مینا تصیمم گیری میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت ، آینده یری مینا هنوز روی هوا است. تصمیم در مورد آینده این مدافع کلمبیایی بعد از پایان رقابت های لیگ گرفته میشود. از زمانی که یری راهی بارسلونا شده سرمربی تیم در مورد وی دچار شک و تردید های شده است که همین مسئله باعث شد که مینا نتواند زیاد برای بارسلونا به میدان برود. یری مینا در مقابل لوانته و رئال سوسیداد به میدان میرود و بعد از آن در مورد آینده اش تصمیم گیری میشود.

 

مینا در ماه ژانویه بعد از خروج خاویر ماسکرانو راهی بارسلونا شود. در حال حاضر اومتیتی و پیکه مدافع های مورد اعتماد والورده هستند و بعد از آن ها نیز توماس ورمالن مدافع میانی سوم تیم است چرا که والورده به شدت از عملکرد این مدافع بلژیکی راضی است. یری مینا قدرت فیزیکی بالایی دارد و به سرعت تلاش میکند تا بتواند خود را با شرایط فوتبال اروپا وقف دهد یری مینا برای اینکه بتواند بهتر شود و پیشرفت کند نیاز دارد که در طول فصل بازی های زیادی را انجام دهد.

 

ارنستو والورده و اعضای باشگاه بعد از پایان رقابت های لالیگا و زیر نظر گرفتن عملکرد وی در مورد آینده مینا تصمیم گیری خواهند کرد که قطعا تصمیم نهایی را سرمربی تیم میگیرد. در حال حاضر در مورد تداوم حضور وی در باشگاه بارسلونا شک و تردید های زیادی وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.