پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توضیح بالاگ در مورد انقلاب تابستانی نقل و انتقالاتی بارسلونا

کد خبر : 78478  |  زمان ارسال : شنبه 15 اردیبهشت 1397
بالاگ میگوید در بارسلونا طی سال های گذشته تصمیمات بدی گرفتند اما بارسلونا در حال تغییر است .

اختصاصی بارسا نیوز - کارشناس بخش اسپانیای اسکای اسپورت در مورد نقل و انتقالات بارسلونا صحبت کرد . او اعتقاد دارد که باید پیشرفت های بزرگی صورت بگیرد .

 

او گفت :

از لحاظ خرید بازیکن جوان , رئال مادرید خیلی بهتر از بارسلونا عمل کرده است . بارسلونا قادر به شناسایی ایسکو و از همه مهمتر آسنسیو نبود . آنها به تیاگو دقایق کافی برای بازی ندادند و بند خروج او را نیز افزایش ندادند و در نهایت او با 19 میلیون یورو جدا شد .

 

این ( تیاگو ) یکی از شکست های بارسلونا است . البته اینها به این معنا نیست که بارسلونا از نظر قدرت مالی در حد پاری سن ژرمن یا باشگاه های منچستر نیست . آنها تصمیماتی گرفتند که آینده نگری در آن نیست ( هوشمندانه نبود ) , هیچ استراتژی پشت این تصمیم گیری ها وجود ندارد . بارسلونا باید در این موارد پیشرفت کند , بارسلونا نسبت به سال های گذشته در دستان بهتری است و همه چیز ممکن است تغییر کند اما از لحاظ مالی آنها نیز محدودیت دارند .

 

برنامه تابستانی بارسلونا این است که 8 بازیکن خارج شوند و سپس یک مدافع مرکزی , یک مدافع راست , هافبک مرکزی و حداقل 2 فوروارد بسته به اینکه چه اتفاقی می افتد , جذب شوند .

 

چیزی که من میدانم این است که تیاگو دوست دارد به بارسلونا بازگردد . همه چیز بستگی به این دارد که آیا بایرن حاضر به فروش او است یا اینکه بارسلونا حاضر به پرداخت قیمت او است ؟ آرتور منتظر است ببیند آیا بارسلونا تصمیم میگیرد او را در تابستان جذب کند یا در ژانویه به خدمت خواهد گرفت .

 

فابیان رویز یکی از نام ها در لیست بلند بالای بازیکنان مورد علاقه بارسلونا است . در حال حاضر ارتباطی با بتیس برقرار نشده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.