پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پایان 5 سال انتظار والورده توسط فرناندز در رامبلا کاتالونیا

کد خبر : 78483  |  زمان ارسال : شنبه 15 اردیبهشت 1397
پروژه 5 ساله

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا از زمان خروج پپ گواردیولا گزینه هدایت بارسلونا بوده است که مرحله نهایی جذب او در پاییز 2015 در نیم فصل نخست دومین فصل هدایت بارسلونا توسط انریکه برداشته شده بود.

 

طبق گزارش، رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا در پاییز 2015 در خیابان رامبلا کاتالونیا در ملاقاتی با ارنستو والورده که برای به سر کردن چند روز تعطیلی در بارسلون حضور داشت کار جذب او را به عنوان سرمربی جدید نهایی کرد و به او گفت که قرارداد خود را با بیلبائو به صورت سال به سال تمدید نماید تا مشکلی برای جایگزین کردنش به جای انریکه نداشته باشند.

 

طبق گزارش، رابرت فرناندز به والورده در ان جلسه گفت:

آقای والورده، لطفا قراردادتان را با بیلبائو به صورت سال به سال تمدید کنید چون بارسلونا و من مدت هاست که به جذب شما فکر می کنیم.

 

طبق گزارشف رابرت فرناندز می دانست که لوئیز انریکه علی رغم فتح سه گانه در فصل نخست هدایت بارسلونا حضورش تداوم نخواهد داشت و دست روی گزینه ای گذاشت کهاز رمان خروج گواردیولا در لیست گزینه های اندونی زوبی زارتا مدیر وقت باشگاه قرار داشت.

 

زوبی پس از خروج گواردیولا، والورده را در لیست قرار داد اما هر بار توسط باشگاه با انتخاب تیتو، تاتا و انریکه رد شد تا اینکه جذب والورده در انتهای دومین فصل هدایت انریکه با اعلام اتمام همکاری اش پس از سومین فصل قطعی شد که رابرت چند ماه قبل از پایان فصل با والورده صحبت کرده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.