سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا : نیمار میخواهد در کنار رونالدو بازی کند !

کد خبر : 78492  |  زمان ارسال : شنبه 15 اردیبهشت 1397
نیمار خواهان حضور در رئال مادرید است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا ، به نظر میرسد که نیمار تمایل زیادی دارد که در کنار کریس رونالدو در باشگاه رئال مادرید حضور پیدا کند. تا به اینجای کار مادریدی ها تلاش چندانی برای جذب نیمار نداشته اند و به نظر میرسد که آن ها نیمار را برای 20-2019 میخواهند. نیمار در ماه های گذشته مصدوم شد و اختلاف هایی بین او و سران پاریس رخ داد که باعث شد شایعات خروج قوت بگیرد.

 

گفته میشود که نیمار به سران باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که تمایل دارد که در این باشگاه به فعالیتش ادامه دهد و در مقابل نیز رونالدو مشکلی با حضور نیمار ندارد. رونالدو در این سال ها عملکرد شگفت انگیزی داشته و سران مادرید نیز میخواهند دستمزد وی را افزایش دهند. نیمار بند آزاد سازی ندارد پس باید رضایت سران پاریسی را بدست آورد که کار بسیار دشواری است. رئال مادرید در مورد جذب نیمار بسیار احتیاط خواهد کرد چرا که نمیخواهد رابطه اش با پاریسن ژرمن خراب شود.

 

نیمار اخیرا تمایل خود را برای حضور در باشگاه رئال مادرید نشان داده است. در مراسم بهترین های فیفا نیمار عکسی از خود در کنار رونالدو منتشر کرد و در جریان دیدار رئال مادرید و پاریسن ژرمن با رونالدو بار ها خوش و بش کرد. ممکن است رئال مادرید مقصد بعدی نیمار باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.