پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکلاسیکوی جدی و بدون رحم

کد خبر : 78516  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397
انگیزه های چندگانه

اختصاصی بارسانیوز – علی رغم اینکه تکلیف قهرمانی لالیگا در فصل جاری مشخص شده و نتیجه الکلاسیکو تاثیری روی سرنوشت جام ندارد اما انگیزه های متعددی برای درپیش بودن الکلاسیکوی جذاب وجود دارد.

 

الکلاسیکوی امشب صرف نظر از حساسیت و اهمیت آن برای هواداران، بابت مسایل اخیر و به ویژه در طول فصل برای هر دو تیم بااهمیت خواهد بود.

 

تشکیل ندادن تونل افتخار

 

با اعلام زیدان از هفته ها قبل مبنی بر تشکیل ندادن تونل افتخار از سوی تیمش این تنش در این بازی را بالا برده است و بازیکنان بارسلونا برای اثبات شایستگی قهرمانی خود به دنبال پیروزی در این بازی خواهند بود.

 

رئال و فرار از دبل مقابل بارسلونا

 

با پیروزی 3-0 بارسلونا در بازی رفت در برنابئو، بارسلونا می تواند در فصل دبل قهرمانی و دوگانه اسپانیا، مقابل رئال مادرید نیز دبل کند و رئالی ها به دنبال جلوگیری از این اتفاق خواهند بود

 

آخرین الکلاسیکوی اینیستا

 

الکلاسیکوی امشب آخرین الکلاسیکوی کاپیتان اینیستا خواهد بود و از این رو بازیکنان بارسلونا سعی خواهند کرد تا پس از تقدیم قهرمانی های لالیگا و حذفی به کاپیتان، شیرینی برد الکلاسیکو را نیز تقدیم او نمایند

 

ثبت رکورد فصل بدون شکست در لالیگا

 

بارسلونا با در دست داشتن رکورد تعداد بازی بدون شکست لالیگا با 41 بازی، به دنبال اتمام فصل بدون شکست هستند تا برای اولین بار در تاریخ لالیگا به این افتخار دست یابند که والورده نیز در کنفرانس خود به ان اشاره داشت.

 

مسی و کفش طلا

 

لیونل مسی باتوجه به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان برای افزایش شانس خود برای کسب توپ طلا در رقابت با رونالدو و صلاح که یکی از این دو فاتح لیگ قهرمانان خواهند شد، به دنبال کفش طلای فصل جاری خواهد بود.

 

رکورد اختلاف امتیازی بارسلونا مقابل رئال

 

باتوجه بهاختلاف 15 امتیازی کنونی بارسلونا با رئال مادرید، بارسلونا در صورت پیروزی در دیدار امشب می تواند اختلاف خود را به 18 امتیاز برساند. بیشترین اختلاف امتیازی بارسلونا با رئال در تاریخ لالیگا 17 امتیاز بوده است که بارسلونا می تواند این اختلاف را در انتهای فصل به رکورد تبدیل کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.