پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چالش 3 بازی آخر ارنستو والورده

کد خبر : 78584  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
پیش به سوی رکورد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که در مصاحبه های الکلاسیکویی خود از اهمیت ثبت رکورد رقم زدن یک فصل بدون شکست سخن گفت باید درخصوص چگونگی آن تصمیم بگیرد.

 

با مسجل شدن عنوان قهرمانی بارسلونا و اتمام الکلاسیکو، 3 بازی باقی مانده فصل فرصت مناسبی برای حضور بازیکنان نیمکت نشین در ترکیب و به ویژه بازیکنان تیم دوم نظیر کارلس آلنا خواهد بود که این تصمیم ریسکی می تواند رکورد تاریخی یک فصل بدون شکست در لالیگا را به سرانجام نرساند علی رغم اینکه رکورد تعداد بازی بدون شکست پیاپی لالیگایی شکسته شده است.

 

بنابراین والورده دو راه خواهد داشت یکی اینکه همان تیم قدرتمند را در بازی های باقی مانده چون ترکیب الکلاسیکو را به میدان بفرستد چون مسی و سوارز نیز مایل به ادامه بازی ها به ویژه مسی برای رقابت در کفش طلا هستند که البته اینیستا بابت مصدومت جزئی و روبرتو بابت کارت قرمز مستقیم می توانند چرخش های اجباری در ترکیب باشند.

 

استراحت به بازیکنان کلیدی و استفاده از بازیکنان تیم دوم

 

در آستانه رقابت های جام جهانی خسته ترین بازیکنان در بارسلونا راکیتیچ، آلبا و پیکه هستند که غیبت هرکدام می تواند ریسک بزرگی برای از دست رفتن فصل بدون شکست می باشد.

 

بنابراین راه دیگر والورده بازی دادن به بازیکنان تیم دوم و نیمکت نشین است تا به بازیکنان در راه جام جهانی استراحت دهد که یری مینا و دینیه می توانند یک بار دیگر در دفاع به تیم کمک کنند و همچنین سیلسن به جای تراشتگن در دروازه بایستد.

 

همچنین واضح به نظر می رسد که دمبله ز این فرصت برای وفق یافتن هرچه بیشتر در تیم استفاده کند که در حالت دوم تغییرات در تیم گسترده خواهد بود که در این حالت رکورد فصل بدون شکست تحت خطر قرار خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.