پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اکیپ؛ گریزمان هنوز تصمیم نگرفته است (+ عکس)

کد خبر : 78675  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397
پیشبینی ها به آبی اناری شدن آنتوان

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه اکیپ فرانسه که آنتوان گریزمان را روی جلد برد، از عدم تصمیم نهایی این مهاجم فرانسوی درحالی خبر داد که گزارشات از نزدیک تر شدن او هرچه بیشتر او به بارسلونا حکایت دارد.

 

درحالی که منچستر یونایتد به شدت در تابستان گذشته به دنبال جذب گریزمان بود اما درنهایت این انتقال تحقق نیافت و باشگاه اتلتیکو از ترس خروج او، بند آزاد سازی گریزمان را ضمن افزایش دستمزد به دت یک فصل به 200 میلیون یورو افزایش دادند که از تابستان 2018 به 100 میلیون یورو بازخواهد گشت و باشگاه بارسلونا مایل است با پرداخت این مبلغ مجددا در بازار نقل و انتقالات سر و صدای بزرگی پس از خروج نیمار و جذب دمبله و کوتینیو به راه بیاندازد.

 

علی رغم مصاحبه اخیر گریزمان مبنی بر برگزاری جلسات مذاکره با اتلتیکو مادرید جهت تمدید، منابع نزدیک از عدم تمدید و پیوستن آنتوان به بارسلونا با جلسات اخیر نمایندگانش با باشگاه بارسلونا خبر می دهند اما طبق گزارش اکیپ، این مهاجم هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است.

 

 

در این مقاله عنوان شده علی رغم علاقه گریزمان به اتلتیکو مادرید اما بابت فرصت بازی در کنار مسی و سوارز هیجان زده است و درعین حال همچنان به اتلتیکو احترام می گذارد و چیزی که به وضوح مشخص است عدم علاقه اش به ترک اسپانیاست و می خواهد در این کشور به فوتبال خود ادامه دهد.

 

درحالی که تمامی طرفین مذاکره به دنبال حل و فصل ماجرا قبل از جام جهانی هستند اما بند آزاد سازی گریزمان تا قبل از تابستان به 100 میلیون یورو باز نمی گردد و مشکل در زمان بندی وجود دارد مبلغی که طبق قرارداد 20 درصد آن به رئال سوسیه داد تعلق خواهد گرفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.