پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بایرن مونیخ جدی ترین مشتری سیلسن

کد خبر : 78680  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397
یاسپر ناراضی از بازی های کم

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، درخشش با تعداد بازی های کم دشوار است اما سیلسن موفق به انجام این کار شده و در 11 بازی فصل جاری توانسته سطح بالای خود را به اثبات برساند.

 

سیسلن که تنها در جام حذفی برای بارسلونا بازی کرده، درنهایت با تصمیم والورده توانست مقابل ویارئال در لالیگا به میدان برود دروازبانی که موفق به 8 کلین شیت شده و تنها در 3 دیدار دروازه اش باز شده است.

 

بااین حال یاسپر سیلسن تعداد بازی های بیشتری می خواهد و اخیرا این را به صورت رسمی اعلام کرد دروازبانی که توانسته خود را در بارسلونا با توانایی بازی با پا ثابت کند که اثبات آن پاس گل او به کوتینیو می باشد.

 

طبق گزارش، سیلسن که مشتریانی از لیگ جزیره و سری آ دارد، به نظر می رسد که بایرن مونیخ جدی ترین مشتری اوست چون از اولریخ به عنولان جایگزین نویر مصدوم در فصل جاری به ویژه اشتباه بزرگش در سانتیاگو برنابئو رضایت نداشته اند.

 

اما علی رغم تعداد بازی کم، سلیسن از حضور در بارسلونا راضی است ولی بااین حال در 29 سالگی و وجود تراشتگن 26 ساله به عنوان دروازبان نخست، در صورت رسیدن پیشنهاد جذاب به ویزه دروازبان اولی می تواند بارسلونا را ترک کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.