پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بند آزاد سازی لنگلت افزایش پیدا میکند !

کد خبر : 78686  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397
بند آزاد سازی این مدافع از 30 میلیون به 45 میلیون یورو افزایش پیدا میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا ، بند جدایی زود هنگام لنگلت مدافع میانی سویا تنها تا 30 ژوئن 30 میلیون یورو خواهد بود و بعد از آن تاریخ این بند افزایش پیدا میکند. بارسلونا وضعیت جذب این مدافع را زیر نظر گرفته و همه از این مسئله به خوبی آگاه هستند. این مدافع 22 ساله در ژانویه 2017 با مبلغ 5.5 میلیون یورو از ناسی به سویا پیوست و از آن زمان همواره در حال پیشرفت بوده و حالا به انتقال به باشگاه های بزرگ خیلی نزدیک شده است. این مدافع 186 سانتی در بازی سازی و توپ گیری توانایی بسیار بالایی دارد.

 

در جریان دیدار سویا و رئال مادرید نماینده های بارسلونا از نزدیک شاهد عملکرد وی بودند. در صورتی که قرارداد اومتیتی تمدید نشود لنگلت هدف اصلی بارسلونا خواهد بود بند آزاد سازی بعد از یک جولای به 45 میلیون یورو افزایش پیدا میکند. با این بند قراردادی که وجود دارد بارسلونا باید در سریع ترین زمان تکلیف اومتیتی را روشن کند چرا که بند جدایی لنگلت در حال افزایش پیدا کدرن است.

 

در حال حاضر وضعیت و آینده توماس ورمالن و یری مینا به حضور این مدافع فرانسوی در بارسلونا نیز بستگی دارد. یری مینا و ورمالن در برخی از بازی برای بارسلونا به میدان رفته اند که به نظر میرسد والورده اعتماد بیشتری نسبت به توماس ورمالن دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.