پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: طی 10 روز تصمیم می گیرم؛ امیدوارم به بارسلونا برگردم

کد خبر : 78692  |  زمان ارسال : جمعه 21 اردیبهشت 1397
مصاحبه اینیستا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آندرس اینیستا در گفت و گویی اختصاصی درخصوص تیم آینده و بازگشت به بارسلونا صحبت کرد.

 

672 بازی که به 674 خواهد رسید که حاصل آن 32 جام، 9 قهرمانی لیگ، 4 قهرمانی اروپا، 6 جام حذفی و ... بوده و رکورد قهرمانی در بارسلونا است. آیا فقدانی را حس می کنید؟

نه. در فوتبال نمی توانید که همیشه برنده باشید چون در غیر اینصورت فوتبال معنایی نداشت. شکست ها و ناامیدی ها به شما لطمه می زند و پیروزی ها آن را جبران می کند. هیچ تیم شکست ناپذیری وجود ندارد و تنها باید مواظب باشید که دوباره شکست نخورید.

 

در ابتدای فصل به دوگانه فکر می کردید؟

نه چون ما فصل را به شیوه نامناسبی آغاز کردیم اما آن مقطع را پشت سر گذاشتیم و در لیگ قهرمانان با یک بازی بد مقابل رم حذف شدیم اما با همه این اوصاف توانستیم فصل تاریخی دیگری را رقم بزنیم.

 

پیشنهادها از چین، ژاپن، استرالیا، ایالات متحده ، قطر و ...، آیا تصمیم گرفته ای؟

تمام پیشنهادات غیر اروپایی ممکن است. چند هفته قبل خبر از انتقالم به چین دادند و سپس تیم دیگری را گفتند. گزینه های زیادی وجود دارد و در این یک هفته و نیم آتی تصمیم خواهم گرفت.

 

برنامه های ورزشی و شخصی؟

پروژه ای که در آن احساس راحتی تا بتوانم آموخته هایم را ارائه دهم و سعی دارم تا د کنار افرادی باشم که به من اعتماد دارند و در سطح داخلی نیز همان چیزهایی را که در بارسلونا نظیر سطح تجاری و دستمزد دارم

 

بحث های زیادی درخصوص بحث تجاری کارخانه شراب شما وجود داشت

خب اولین دلیل جدایی من از بارسلونا جنبه ورزشی است نه اقتصادی چون محصول ما در سال های زیادی در چین، ژاپن و بسیاری از نقاط جهان به فروش می رسد اما این قرارداد تجاری دو طرفه است

 

خروج و بازگشت دوباره؟

بیایید ببینیم که همه چیز چگونه پیش می رود و این تصمیم دشواری برایم بوده و این یک چالش و تجربه جدید در سطح شخصی و خانوادگی است و دومین سفر مهم خودم را در دوران حرفه ای انجام خواهم داد که اولین سفر به آمدن به بارسلونا بود. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و امیدوارم که بتوانم روزی به بارسلونا بازگردم تا آموخته هایم را دراختیار باشگاه قرار دهم

 

ژاوی و والدز هم تیمی های سابق تو در حال گذراندن دوره های مربیگری هستند. آیا خودت را به عنوان مربی می بینی؟

نمی دانم، فکر می کنم که در اینگونه شود و در ای خصوص باید آرام آرام پیش رفت و من سعی خواهم کرد تا همه کار را به صورت عالی انجام دهم.

 

قهرمانی در روسیه؟

باید همه کارها را به خوبی انجام دهیم و باید تیم خوبی را آماده کنیم. ما تجربه آخرین جام جهانی و یورو را داریم و باید حواسمان جمع باشد.

 

اگر شما قهرمان نشوید چه تیمی می شود؟

وقتی که شما از جام حذف می شوید، تقریبا برایتان اهمیت ندارد که چه کسی قهرمان می شود. ما فکر کی کنیم که قهرمان خواهیم شد و به چیز دیگری فکر نمی کنیم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.