پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: کوتینیو با سبک ما هماهنگ است و آرتور شرایط خوبی دارد

کد خبر : 78701  |  زمان ارسال : جمعه 21 اردیبهشت 1397
کاپیتان در حمایت از دو برزیلی جدید بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – کاپیتان آندرس اینیستا در جشن تولد 34 سالگی خود در گفت و گو با روزنامه ای اسپانیایی به پای سوالات اسپورت نیز نشست و در روزهای پایانی حضورش در بارسلونا، دو برزیلی تازه وارد را ستود.

 

کوتینیو به عنوان جانشین شما جذب شده، روند سازگاری او چگونه بوده است؟

شگفت انگیز بوده است و او از آن دست از بازیکنانی است که دوستشان دارم، یعنی با خصوصیات بازی که شبیه سبک ما است. مهم ترین چیز این است که او خود واقعی اش است یعنی سبک بازی او نیز مثل ما است و بازیکن بزرگی در فوتبال محسوب می شود. او برای سال ها است که دارد رشد می کند و یکی از الگوهای باشگاه خواهد شد. ما بازیکنان بارسلونا به مالکیت توپ علاقه مند هستیم و ه بازیکنی هم سبک خودش را دارد. فیلیپه از بودن در تیم احساس خوبی دارد و اعتماد به نفس لازم را به دست آورده است و بازیکن مهمی برای بارسلونا خواهد بود.

 

آرتور چگونه است؟

او مشخصات و ویژگی بازی متفاوتی دارد و از نظر تکنیکی و جنبه فنی شرایط بسیار خوبی دارد. او نیز می تواند در بارسلونا سطح خود را نشان دهد و وقتی به بارسلونا بیاید راحت خواهد بود. بازی کردن در اینجا کاملا متفاوت با هر جای دیگری است و باید به افراد جدید جهت سازگاری هرچه سریعتر کمک شود چون انتظارات در بارسلونا زیاد است.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.