پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جواز والورده پس از زمینه سازی برای خروج یری مینا (+نظرسنجی)

کد خبر : 78792  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397
تصمیم برای آینده مینا طی هفته های آتی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا از ژانویه 2018 تاکنون همواره به صورت غیر مستقیم اعلام کرده است که یری مینا نیاز به خروج برای شناخت ودرک بهتر از فوتبال اروپا دارد.

 

طبق گزارش، فوتبال در بالاترین سطح و به ویژه در بارسلونا نسبت به بازیکنان بی رحم است و در مورد یری مینا این اتفاق رخ داده و مدافع کلمبیایی در شرایط پیچیده ای برای بقا در تیم برای فصل آینده قرار دارد که والورده بارها در طول فصل بابت کنار گذاشتن او از لیست مورد سوال و انتقاد قرار گرفت.

 

شرایط برای یری مینا آسان نبود

 

با خروج غیر منتظره ماسکرانو و ترک تیم در میانه فصل، یری مینا نزدیک ترین و راحت ترین گزینه برای جانشینی او باتوجه به خرج های سنگین تابستانی و زمستانی باشگاه در جذب دمبله و کوتینیو و همچنین توجه به میزان بودجه فصل بود و این مدافع کلمبیایی بدون سپری پیش فصل در کنار تیم و بدون گذراندن دوره ای جهت سازگاری با فوتبال اروپا به تیم اصلی از امریکای جنوبی اضافه شد درحالی که فوتبال اروپا تاکتیکی تر و سریع تر از فوتبال در آمریکای جنوبی است.

 

مزایا و معایب

 

این مسئله به ویژه در بارسلونا برای یری مینا دشوارتر بود چون علاوه بر این دو خاصیت، او باید خودش را با سبک دفاعی بارسلونا نیز وفق می داد چون بارسلونا با حضور مدافعان در حمله و حتی پشت محوطه جریمه حریفان نیاز به برگشت های سریع در صورت ضدحملات حریف دارد که در این سبک مدافعان از محوطه جریمه خودی بسیار فاصله دارند.

 

یکی دیگر از جنبه های سبک تدافعی بارسلونا بازی سازی از خط دروازه است که حریفان اغلب دست به پرس پرفاشر می زنند که یری مینا باید بازی تحت فشار را نیز تمرین کند

 

اما از مزایای یری مینا قدرت بدنی و سرزنی او است درعین حال که مدافعی سریع نیست و رفلکس کند او در عکس العمل های سریع و همچنین تغییر سریع موقعیت خود برای تیم دردسر ساز می شود.

 

اصرار والورده برای داشتن دوره سازگاری

 

والورده همواره در طول فصل درخصوص یری مینا محتاط بوده و هر زمان که درخصوص بازی ندادن به یری مینا از او سوال شد به عدم دوره سازگاری او و نداشتن پیش فصل و آشنا نبودن با سبک بازی بارسلونا اشاره داشت و به نظر می رسد که مهر تایید خروج او را در دیدار مقابل لوانته گرفته است.

 

تصمیم گیری

 

بنابراین باشگاه در هفته های آینده درخصوص یری مینا تصمیم خواهد گرفت و به نظر می رسد که بهترین تصمیم انتقال قرضی یری مینا خواهد بود تا به دور از فشار نیوکمپ خود را با فوتبال سریع تر اروپا وفق دهد تا با داشتن فرصت بازی بیشتر به این هدف برسد.

تصمیم شما برای یری مینا چیست؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.