پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ ایجنت لنگلت به علاقه بارسلونا

کد خبر : 78793  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397
بارسلونا به دنبال مدافع فرانسوی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ایجنت کلمنت لنگلت با تکرار حرف مدافع فرانسوی مبنی بر تمرکز روی تیم تا انتهای فصل از مشخص شدن سرنوشت او پس از اتمام فصل سخن گفت.

 

کلمنت لنگلت که در هفته های اخیر به شدت به بارسلونا و به عنوان اصلی ترین جایگزین اومتیتی در صورت خروج لینک شده از نظر ایجنتش این علاقه مندی به صورت غیر مستقیم تایید شده است:

کلمنت در حال حاضر روی انتهای فصل سویا متمرکز است چون هدف او کسب سهمیه لیگ اروپا با رتبه هفتمی است. او درخصوص آینده اش هنوز نمی داند که باید چه تصمیمی بگیرد و یا اینکه چه خواهد کرد. باشگاه هایی علاقه مند به جذب او هستند اما اولویت او تمرکز روی تیم تا انتهای فصل استچون می خواهد انتهای فصل خوبی داشته باشد و به شهر سویا و هوادارانش بسیار علاقه مند است و به همین دلیل تصمیمیش برای ترک سویا نیز دشوار خواهد بود.

 

بله او از اسپانیا و چند کشور دیگر پیشنهاد دارد که علاقه مند به مذاکره با ما هستند اما تا به این لحظه چیزی وجود نداشته است.

 

ایجنت کلمنت همچنین از احتمال مذاکره با سویا و بقای این مدافع فرانسوی سخن گفت:

ما در انتهای فصل با باشگاه سویا گفت و گو خواهیم کرد و رابطه خوبی بین کلمنت و باشگاه وجود دارد و به همین دلیل اولویت او کسب سهمیه لیگ اروپا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.