پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اختلاف بوسکتس و بارسلونا در مورد افزایش دستمزد

کد خبر : 78808  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
بوسکتس میخواهد دستمزدش افزایش پیدا کند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، به نظر میرسد که سرخیو بوسکتس و باشگاه بارسلونا بر سر دستمزد به مشکلاتی خورده اند. در سال های گذشته قرارداد سرخیو بوسکتس تا سال 2021 تمدید شد اما به دلیل انجام نشدن چند بند از قرارداد 5 ماه بعد از آن نیز اجرایی نشد. در ماه های گذشته بوسکتس بار دیگر درخواست افزایش حقوق داد ، هافبک ملی پوش بارسلونا اعتقاد دارد که با توجه به بند های موجود زمان بهبود دستمزد فرا رسیده است.

 

در حال حاضر باشگاه بارسلونا چنین برنامه ای در دستور کار خود ندارد. از یک طرف بارسلونا برای جذب آرتور و گریزمان باید هزینه زیادی انجام دهد و بعد از آن نیز بازیکنان دیگری هستند که در اولویت تمدید قرارداد قرار دارند. گفته میشود که هدف باشگاه آن است که با اومتیتی و آلبا تمدید کند که این مسئله باعث ناراحتی بوسکتس شده اما در هر صورت بارسلونا سرخیو بوسکتس را فروشی نمیداند و بند آزاد سازی وی را نیز 200 میلیون قرارداده است. اگر این مسئله به جای جدی برسد قطعا باشگاه هایی هستند که حاضر هستند چنین مبلغی را برای بوسکتس پرداخت کنند.

 

بارسلونا فعلا برنامه ای برای افزایش دستمزد بازیکنان که چند سال دیگر قرارداد دارند ندارد تنها باید منتظر ماند و دید چه اتفاق هایی رخ میدهد. پیش از این چنین اتفاق های برای بوسکتس پیش آمده بود که پایان خوشی داشت ، گفتنی است که اگر بوسکتس تمایل به خروج داشته باشد باشگاه های چون منچستر سیتی و پاریسن ژرمن حاضر هستند برای جذب وی اقدام کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.