پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل و آنالیز بالاگ در انتخاب مربی فصل لالیگا

کد خبر : 78855  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397
والورده مربی فصل بالاگ

اختصاصی بارسانیوز گیلم بالاگ کارشناس بخش فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس باتوجه به رو به اتمام بودن فصل 2017/18 لالیگا به بررسی بهترین مربی فصل پرداخت.

 

بالاگ دیدگاه خود را اینگونه شرح داد:

علی رغم یک بازی دیوانه کننده و آشفته مقابل لوانته که برچسب شکست ناپذیری بارسلونا را خدشه دار کرد، انتخاب من به عنوان مربی فصل لالیگا ارنستو والورده است که در اولین فصل حضورش در بارسلونا موفق به کسب دوگانه شد.

 

 

این انتخاب بیشتر زمانی ارزشمندتر می شود که درنظر بگیریم که قبل از آغاز فصل چه اتفاقاتی برای بارسلونا افتاد وقتی که مسی والورده را با گفتن اینکه فکر می کند نیمار از بارسلونا می رود شوکه کرد.

 

والورده با مسی، سوارز و نیمار در نشستی سعی کرد تا برای حل و فصل وضعیت به وجود آمده کاری کند اما زمانی که فهمید راضی کردن نیمار غیرممکن است خونسردانه بهترین مسیر را درپیش گرفت.

 

 

اینجا بود که او تیم را تغییر داد و دیگر با مثلث تهاجمی کار نکرد اما این مجال را پیدا کرد تا خط میانی را تقویت کند. راکیتیچ در حال بازی کردن در نقش بازیکنی عقب تر  ودر عمق تر در کنار بوسکتس است و این دلیل دریافت تنها 29 گل توسط بارسلونا در مقایسه با 37 گل فصل گذشته است.

 

اهمیت و تاکید والورده بر خط میانی به مشاجراتی که درخصوص سبک بارسلونا در زمان انریکه می شنیدیم پایان داد و والورده همچنین مزد آزادی عمل بیشتر به مسی را برای بازی از عمق دریافت کرد. مسی به صورت اساسی کارآمد بودهو 34 گل در لالیگا به ثمر رسانده اما طبق آمار معلوم است که بیشتر از فصل گذشته نیز موقعیت گل ایجاد کرده است.

 

 

مسی با گذراندن مدت زمان بیشتری در میانه زمین توانست شانس بیشتری خلق کند، شانس های بزرگتر بیشتر که در نتیجه پاس گل های بیشتری نیز نسبت به فصل گذشته داده است.

 

والورده هنوز نسبت خود در هیات مدیره باشگاه شک و تردید می بیند که این را از داستان های موجود در مطبوعات اسپانیایی قبل از فینال جام حذفی دیدیم اما بازیکنان نشان دادند که حامی او هستند و حالا باشگاه می خواهد سال آخر از مدت دو ساله قراردادش را نیز ادامه دهد.

 

اما بعد از والورده، پاکو لوپز سرمربی لوانته که این تیم را در لالیگا حفظ کرد و کیکه ستین سرمربی بتیس که سهمیه اروپایی در کنار ارائه بازی درخشان گرفت و پس از آن ها مارسلینو انتخاب های بعدی من هستند.

 

مارسلینو

 

مارسلینو سرمربی سابق ویارئال، والنسیا را به شدت احیا کرد و آن ها را در جمع چهار تیم برتر فصل در اولین فصل هدایتش قرار داد. او در تابستان به همراه مدیر باشگاه، رختکن تیم را پاک سازی کرد و جوان ترین تیم لالیگا را ایجاد کرد و تحت هدایت او سویا به عنوان یک تیم قوی شد و بهترین عملکرد را از بازیکنانش چون رودریگو که 16 گل به ثمر رسانده گرفت و همچنین گوئدس بازیکن قرضی پاری سن ژرمن که نمایش درخشانی داشت.

 

بوردالاس

 

پس از این ها خوزه بوردالاس سرمربی تیم رده هشتمی ختافه را به عنوان پنجمین مربی برتر فصل انتخاب می کنم که در این تیم عالی کار کرد که در فصل قبل به همراه این تیم به لالیگا صعود کرده بود. تیم بوردالاس بابت خوی بسیار تهاجمی اش مورد انتقاد قرار می گرفت که البته پتانسیل این کار را داشتند.آن ها گل های زیادی به ثمر نرساندند اما دفاع قدرتمندی داشتند و با 33 گل دریاقتی تنها اتلتیکو و بارسلونا تعداد گل کمتری نسبت به آن ها دریافت کردند.

 

آبلاردو دیگر مربی چشمگیر فصل بوده است چون وقتی که در ماه دسامبر به عنوان سرمربی آلاوس منصوب شد تیم در خطر سقوط بود اما او اوضاع را کاملا تغییر داد و تیم را در دفاع قوی و در حملات نیز تواناتر کرد. با حضور در رتبه 19 جدول و با 14 بازی توانست تیم را در رتبه 12 قرار دهد و در واقع اگر از ابتدای فصل با همین روند سرمربی تیم می بود آلاوس الان در رتبه پنجم قرار می داشت.

 

آبلاردو

 

آخرین انتخاب لیست من پابلو ماچین استکه تیم تازه صعود کرده خیرونا را در رتبه 11 قرار داد که این تیم کوچک کاتالونیایی ممکن بود که خود را برای کسب سهمیه لیگ اروپا به چالش بکشد. اکثر بازیکنان جذبی آن ها از منچستر سیتی بود اما آنچه که کارشان را چشمگیر کرد کسب موفقیت با همان شاکله تی فصل قبلشان بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.