پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تکذیب خروج دمبله توسط نمایندگان عثمان

کد خبر : 78862  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397
وضعیت پیچیده دمبله

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش رادیو راک وان بارسلونا مبنی بر پیگیری بارسلونا در تماس با چند باشگاه برای انتقال عثمان دمبله، موندو دیپورتیوو نه عثمان دمبله و نه نمایندگان او هیچ گزارش یا خبری از باشگاه بارسلونا درخصوص برنامه ریزی درباره آینده اش دریافت نکرده اند اگرچه نزدیکان این مهاجم فرانسوی می توانند تایید کنند که بارسلونا با چندین باشگاه اروپایی درخصوص امکان انتقال دمبله در صورت علاقه مندی آن ها صحبت کرده است.

 

موندو در گزارش خود عنوان که در 29 آوریل اعلام کرده بودند بارسلونا در حال ارزیابی انتقال عثمان دمبله است که پس از آن توسط ارنستو والورده تکذیب شد درحالی که این سرمربی در طول فصل بارها نسبت به وفق نیافتن عثمان در بارسلونا تاکید داشت.

 

چالش ستاره ها در ترکیب

 

طبق گزارش موندو، دمبله که در اولین فصل خود با مشکلات مصدومیت و به ویژه تاکتیکی در تیم بارسلونا مواجه بوده شک و تردیدها را درخصوص آینده خود به وجود آورد و ورود گریزمان نیز احتمال خروج او را بیشتر خواهد کرد که در تجزیه و تحلیل اولیه می توان گفت که تنها یک تیم و ان هم لیورپول به نظر می رسد که بتواند به دمبله علاقه مند باشد در صورتی که محمد صلاح تیم را ترک کند.

 

از سوی دیگر به نظر می رسد که انتقال قرضی دمبله با قرار نگرفتن بند خرید بابت پرداخت دستمزدش ایده آل نباشد و از طرفی این هم برای بارسلونا منطقی نیست و از طرفی هیچ باشگاهی تمایل به پرداخت بیش از 80 میلیون یورو برای دمبله نخواهد داشت و این شکستی بزرگ برای بارسلونا خواهد بود.

 

به هر حال نمایندگان دمبله هیچ خبری از باشگاه مبنی بر احتمال انتقال دمبله و بررسی شرایط دریافت نکرده اند و این موضوع بیشتر موضوعی مدیریتی است البته اگر واقعیت داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.