پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیست ورودی و خروجی های این فصل بارسلونا

کد خبر : 78872  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397
بارسلونا ممکن است 5 ورودی داشته باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورتیوو ، بعد از حذف در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آس رم سران باشگاه بار دیگر به فکر تقویت تیم افتاده اند. به نظر میرسد که تصمیم های مهمی برای نقل و انتقالات باشگاه گرفته شده و تیم شاهد چند ورودی و خروجی خواهد بود.

 

والورده در صحبت های خود اعتراف کرده بود که میخواهد مقداری نیمکت خود را خلوت کند. اولین خروجی بارسلونا آندرس اینیستا کاپیتان باشگاه خواهد بود که بعد از گذشت 22 سال این باشگاه را ترک میکند. اینیستا در کنفرانس مطبوعاتی خود عنوان کرد در پایان فصل باشگاه را ترک میکند. باشگاه قبلا نشان داده است که برنامه ای برای الکس ویدال ندارد و سرمربی تیم نیز به طور کلی ویدال را فراموش کرده است.

 

پاکو آلکاسر و آندره گومز دو بازیکن سابق والنسیا هستند که در تابستان 2016 راهی بارسلونا شدند اما هیچگاه نتوانستند توانایی های خود را در بارسلونا ثابت کنند. بارسلونا برای جذب آن ها هزینه ی زیادی انجام داد و حالا امیدوار است که بتواند با فروش آن ها پول مناسبی به دست آورد. یکی دیگر از بازیکنانی که احتمال خروجش بسیار بالا بوده یری مینا نام دارد. بعد از اینکه ماسکرانو راهی فوتبال چین شد باشگاه این مدافع کلمبیایی را استخدام کرد او در دیدار مقابل لوانته عملکرد بسیار بدی داشت و احتمال خروج او به طور قرضی بسیار بالا است.

 

ممکن است اولین ورودی بارسلونا آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید باشد. گریزمان یک مهره عالی برای تقویت تیم والورده خواهد بود سران باشگاه میخواهند با پرداخت 100 میلیون یورو بند آزاد سازی وی را فعال کنند. با توجه به عدم تمدید اومتیتی تا به اینجای کار و شرایط و مصدومیت های زیاد توماس ورمالن بلژیکی و نمایش های ضعیف یری مینا باشگاه میخواهند کلمنت لنگلت را از سویا برای تقویت خط دفاعی جذب کند.

 

بعد از این دو امضا نوبت به آرتور ملو هافبک برزیلی باشگاه گرمیو میرسد. بارسلونا پیش تر مبالغی را برای وی هزینه کرده و توافق هایی صورت گرفته است. انتظار میرود که این انتقال 30 میلیون یورو + 9 میلیون متغییر انجام شود. تیم فعلی بارسلونا با اضافه شدن دو بازیکن از بارسا بی تکمل میشود ! والورده در این فصل چند مرتبه از کارلوس آلنیا استفاده کرده بود. به نظر میرسد که آلنیا به همراه اوریل بوسکتس برای فصل آینده به تیم اضافه میشوند و در تیم اول بیشتر از آن ها استفاده میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.