پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس مسی با گریزمان برای انتقال به بارسلونا

کد خبر : 78947  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
مسی وارد بحث جذب گریزمان شده است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش as ، به نظر میرسد که لئو مسی وارد قضیه انتقال گریزمان به بارسلونا شده است. باشگاه اتلتیکو مادرید تا کنون برای متقاعد کردن گریزمان تلاش زیادی کرده است ، مدیر باشگاه ، سرمربی تیم و گیل مارین جلسه خصوصی با گریزمان داشته تا او را در این باشگاه حفظ کند. در این جلسات اتلتیکو پیشنهاد های مالی فوق العاده به گریزمان ارائه کرده اما گریزمان هیچ پاسخی نداده است. در جشن قهرمانی در خیایان های مادرید نیز هواداران فریاد " گریزمان بمان " سر دادند اما آنتوان به این مسئله نیز واکنشی نشان نداد.

 

به نظر میرسد که گریزمان حضور در بارسلونا را به حقوق بالا در اتلتیکو مادرید ترجیح داده است. پای لئو مسی در میان است ! مسی اخیرا با آنتوان تماس داشته و به وی گفته که رختکن بارسلونا منتظر حضور وی است. این تماس به سران بارسلونا کمک کرده ته به آسانی بتوانند این مهاجم فرانسوی را جذب کنند. گریزمان در هفته های گذشته تصمیم خود را برای حضور در بارسلونا گرفته بود ولی تلاش های اتلتیکو مادرید برای ماندن وی و قهرمان در لیگ اروپا او را دچار تردید کرده بود.

 

بارسلونا تمایل دارد که جذب گریزمان پیش از جام جهانی قطعی شود اما بند آزاد سازی وی تا تاریخ 1 جولای 200 میلیون یورو است. در حال حاضر گریزمان خیلی به در های خروجی باشگاه اتلتیکو مادرید نزدیک شده و مقصد بعدی وی نیز بارسلونا خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.