پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیات قرارداد گریزمان با بارسلونا؛ فراتر از 15 میلیون

کد خبر : 78949  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
روزنامه اسپورت از مفاد قرارداد پرده برداشت

اختصاصی بارسانیوز – در آخرین روز فصل 2017/18 و در روز بازی خداحافظی آندرس اینیستا، روزنامه اسپورت با روی جلد بردن آنتوان گریزمان مفاد قرارداد توافق شخصی اش با باشگاه بارسلونا را پوشش داد.

 

درحالی که گیلم بالاگ از تابستان قبل از آنتوان گریزمان به عنوان ستاره بزرگ بعدی بارسلونا نام برده بود این روزها آنتوان با تکذیب نکردن شایعات انتقالش به بارسلونا هر لحظه نزدیکتر به درب های نیوکمپ می شود که اسپورت امروز قرارداد او را فاش کرد.

 

طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا با آنتوان گریزمان به توافق کامل طی مذاکرات با خواهرش دست یافته و گریزمان طی توافق با بارسلونا تنها لیونل مسی را بالاتر از خود در میزان دستمزد دریافتی خواهد دید.

 

طبق گزارش، آنتوان گریزمان در کنار قراردادی 5 ساله با دستمزد ثابت سالیانه 15 میلیون یورو، پاداش هایی را نیز به عنوان دستمزد متغیر بابت تعداد گل زده و همچنین کسب عناوین قهرمانی دریافت خواهد کرد که می تواند دستمزد سالیانه گریزمان را از 15 میلیون یورو فراتر ببرد.

 

بنابراین بارسلونا در کنار پرداخت 100 میلیون یورو بند آزادسازی باید این دستمزد سنگین را نیز به آنتوان پرداخت کند دستمزدی که کمی مشابه با لوئیس سوارز است که یک سال قبل قرارداد خود را تا 2021 تمدید کرد.

 

گریزمان در شرایطی با بارسلونا به توافق دست یافته که اتلتیکو طی هفته های گذشته دو دستمزد فراتر از 20 میلیون یورو و حتی تا 25 میلیون یورو در فصل به او پیشنهاد کرده بود اما واقعیت این است که آنتوان از مدت ها قبل بارسلونا را انتخاب کرده است.

 

گریزمان عناوین قهرمانی می خواهد

 

گریزمان در اتلتیکو مادرید با دستمزد 25 میلیون یورویی پیشنهادی شاید در جمع بالاترین دستمزدها در فوتبال اروپا قرار بگیرد اما بزرگ ترین خواسته و چالش آنتوان کسب عناوین بزرگ قهرمانی است که به نظر نمی رسد چنین شرایطی در اتلتیکو فراهم باشد و از سوی دیگر گریزمان رویای بازی در کنار مسی و سوارز را دارد تا مثلث جدیدی را در بارسلونا تشکیل دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.