پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برخی از بازیکنان امشب با تیم وداع میکنند !

کد خبر : 78953  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397
اینیستا ، ویدال ، گومز ، آلکاسر و مینا بارسلونا را ترک میکنند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت ، امشب اتفاق بزرگی در نیوکمپ رخ میدهد چرا که اینیستا کاپیتان بارسلونا بعد از 22 سال باشگاه را ترک میکند. البته امشب به جز آندرس اینیستا برخی از بازیکنان تیم نیز ممکن است آخرین بازی خود را در لباس بارسلونا انجام دهند.

 

بحث های زیای در مورد آینده آندره گومز ، الکس ویدال ، پاکو آلکاسر دنیس سوارز و یری مینا وجود دارد و ممکن است در بازار تابستانی باشگاه را ترک کنند. در حال حاضر هدف باشگاه جذب گریزمان بوده مدیریت امیدوار بوده که با فروش برخی از بازیکنان هزینه جذب گریزمان را جبران کند. بارسلونا برای جذب گریزمان باید 100 میلیون یورو هزینه کند فروش این 5 بازیکن میتواند از لحاظ مالی به باشگاه کمک کند.

 

یری مینا مدافع کلمبیایی که در زمستان راهی بارسلونا شد هنوز نتوانسته خود را با فوتبال اروپا وقف دهد از همین رو ممکن است بارسلونا او را به تیم دیگری قرض بدهد. دنیس سوارز ، الکس ویدال و پاکو آلکاسر در دو سال اخیر عضو تیم بوده اند اما کادر فنی چندان به آن ها اعتماد نداشته و در بازی های مهم از این بازیکنان بهره ای نبرده است. باشگاه ناپولی دیوانه وار خواهان جذب دنیس سوارز بوده البته در هفته های پایانی دنیس به ترکیب تیم اضافه شد اما وضعیت او نامشخص است.

 

الکس ویدال با سویا مذاکراتی داشته است و از طرف مقابل نیز بارسلونا میخواهد لنگلت را از سویا به خدمت بگیرد. مورد بحث بر انگیز آندره گومز هافبک پرتقالی است که بارسلونا با 35 میلیون یورو +20 میلیون بند متغییر جذب کرد. این هافبک پرتقالی از زمانی که راهی بارسلونا شد عملکرد بدی داشت و با بالارفتن انتقاد ها اعتماد به نفس وی نیز پایین آمد باشگاه امیدوار بود که او در جام جهانی درخشش خوبی داشته باشد او گومز به تیم ملی پرتقال دعوت نشد و احتمالا امشب آخرین بازی خود را برای بارسلونا انجام میدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.