پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیروزی دنیس با کسب جواز بقا در تیم

کد خبر : 78989  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
در انتظار مهم ترین فصل دوران حرفه ای

اختصاصی بارسانیوزدنیس سوارز هافبک جوان بارسلونا که در طول فصل سپری شده مقاطعی را ب صورت پیاپی از لیست ارنستو والورده خط می خورد، پیروز بزرگ فصل جاری برای بقا در تیم و مستحکم کردن جایگاهش است.

 

دنیس که مزد صبر خود را گرفته است، یکی از بازیکنانی است که در فصل آینده به کار خود در بارسلونا ادامه خواهد دادچون رنگ و بوی کلمات ارنستو والورده در مصاحبه های اخیر از این واقعیت حکایت دارد.

 

درحالی که بازیکنان متعددی در لیست خروج از باشگاه قرار گرفته اند اما بقای دنیس سوارز به ویزه با خداحافظی اینیستا حتمی است به صورتی که والورده در کنفرانس قبل از بازی سوسیه داد از او به عنوان جانشین اینیستا در تیم نام برد:

خرید به عنوان جانشین اینیستا؟، در تیم ما بازیکنانی چون دنیس، کوتینیو و آلنا وجود دارد که کیفیت های زیادی دارند. اشتباه است که به دنبال جانشینی برای اینیستا باشیم اما بازیکنانی چون دنیس، کوتینیو و آلنا دراختیار داریم.

 

از حرف های والورده دو نکته قابل برداشت است اینکه دنیس در تابستان تیم را ترک نخواهد کرد و دوم اینکه باشگاه حس می کند نمی توان جانشینی برای اینیستا یافت پس از اتلاف وقت برای این کارف کاری بیهوده است.

 

والورده که پس از اعلام خروج اینیستا مدام از غیر قابل جایگزین بودن او حرف زده همین طور مدام روی داشته هایش تاکید داشته و خروج اینیستا سناریوی جدیدی را برای دنیس سوارز رقم زده است که دنیس به خوبی از صحبت هایش مشخص است که این واقعیت را می داند:

بارسلونا را ترک نخواهم کرد. دو سال دیگر قرارداد دارم و می خواهم در بارسلونا به موفقیت برسم و همین گونه هم خواهد شد.

 

از سوی دیگر والورده پیام واضحی را به بازیکنان خروجی چون گومز و ویدال داده که با کاهش چشمگیر میزان بازی ان ها و خروج از لیست همراه بوده است.

 

بنابراین فصل آینده کلیدی ترین فصل دوران حرفه ای دنیس سوارز خواهد بود و اگرچه که کوتینیو به عنوان جانشین اینیستا در تیم وجود دارد اما او هنوز به هافبک بودن عادت نکرده و در فاز تهاجمی راحت تر به نظرمی رسد که در مدت کوتاه حضور در بارسلونا 10 گل به ثمر رسانده است.

 

اما ورود گریزمان این فرصت را از کوتینیو صلب خواهد کرد و دنیس و آلنا باید با ارتور برای حضور در تیم رقابت کنند که آرتور از زمستان وارد تیم خواهد شد که البته نیاز به دوره سازگاری نیز خواهد داشت.

 

دنیس در فصل جاری 1130 دقیقه در تیم اصلی بازی کرده و چه کسی می داند که فصل آینده چگونه خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.