پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حقیقت انتقال رافینیا ؛ بارسلونا حاضر به مذاکره مجدد

کد خبر : 78993  |  زمان ارسال : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
مدیر ورزشی اینتر به بارسلونا سفر خواهد کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، رافینیا هافبک برزیلی بارسلونا در اینتر میلان کاملا جا افتاده و یک بار دیگر حس مهم بودن به او دست داده است که در نیم فصل دوم روزهای خوشی را در ایتالیا سپری کرد.

 

در 19 ژانویه پس از مذاکرات دو باشگاه، بارسلونا خواستار آن شد که رافینیا با بند خرید اجباری در انتهای فصل راهی اینتر شود که باشگاه ایتالیایی این موضوع را نپذیرفت و راه حل شرط صعود به لیگ قهرمانان برای خرید اجباری شد و روی 35 میلیون یورو ثابت به اضافه 3 میلیون یورو متغیر توافق کردند.

 

دردسر قانون فیرپلی مالی

 

طبق گزارش، پرداخت چنین مبلغی برای باشگاه اینتر پیچیده است چون ممکن است با قانون فیرپلی مالی یوفا با جریمه هایی مواجه شوند و حتی تحریم گردند.

 

اما در باشگاه بارسلونا مدیران کاملا آرام هستند چون از توافق خوبی که انجام داده اند خوشحال هستند به ویژه زمانی که اینتر سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کرده است اما اینتر برای پرداخت این مبلغ با مشکل مواجه است.

 

نکته قابل توجه اینجاست که رافینیا رسما اعلام کرده که قصد ماندن دارد و پدر او نیز همین مسئله را به صورت عمومی بیان کرده و از این رو مازینهو از دو باشگاه خواسته تا راه حلی پیدا کنند.

 

بنابراین باتوجه به علاقه رافینیا برای ماندن در اینتر و عدم بازگشت به بارسلونا، اینتر به دنبال کاهش قیمت است و به این منظور سفری را به بارسلونا انجام خواهند داد که پیرو آشیلیو مدیر باشگاه اینتر گفت:

وضعیت آسانی نیست، من می خواهم که صادق باشم، بنابراین ما باید به دنبال راه حل هایی باشیم که من همواره اعتماد به نفس دارم و زمان برای این کار داریم.

 

راه حل اینتر این است که یکسال از بارسلونا مهلت بگیرد اما این باشگاه بارسلونااست که باید حرف آخر را بزند چون قرارداد در دست بارسلونا است اما باشگاه نیز تمایلی به این نزاع ندارد چون می دانند که این مبلغ بهترین توافق مالی برای رافینیا است پس پای صحبت اینتر برای رسیدن به بهترین توافق خواهند نشست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.