پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کمپین هواداران اتلتیکو پس از شایعه ماندن گریزمان

کد خبر : 78999  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 خرداد 1397
شهر مادرید در تلاش برای حفظ آنتوان

اختصاصی بارسانیوز – هواداران اتلتیکو مادرید در شبکه های اجتماعی همدل شده اند تا از خروج آنتوان گریزمان و انتقالش به بارسلونا جلوگیری کنند و پس از اینکه اشک او را در دیدار روز گذشته مقابل ایبار درآوردند با هشتگی مخصوص در توئیتر و ترند شدن آن در اسپانیا در حمایت از او اقدام کردند.

 

آنتوان گریزمان که طبق گزارش های منتشر شده قبل از بازی با ایبار به هم تیمی هایش و همچنین باشگاه خبر از باقی ماندن در اتلتیکو داده بود و طبق گزارش کادنا سر این را به سه هم تیمی خود از جمله گودین اعلام کرد، در حین دیدار با ایبار با سوت اعتراضی هواداران در واندا متروپولیتانو مواجه شد و با اشک ریختن حتی درخواست تعویض نیز داد اما با انجام شدن سه تعویض قانونی نمی توانست از زمین خارج شود که واکنش گودین و گابی به اعتراض هواداران را به حضور این دو در جمع سه نفری نسبت داده اند که گریزمان خبر ماندنش را به آ ها گفته است.

 

حالا پس از این اتفاق و خبر مارکا نسبت به تمایل آنتوان برای ماندن در اتلتیکو قبل از بازی با ایبار، هواداران در شبکه های اجتماعی بسیج شدند تا به نوعی دلخوری شب گذشته گریزمان را جبران کنند.

 

به نظر می رسد که گزارش امروز مارکا به عنوان یک هدف در به وجود آمدن این کمپین از بعدازظهر دوشنبه بی ارتباط با هم نبوده اند تا جو علیه گریزمان با آخرین تلاش برای نگه داشتن او تغییر کند و در واقع مادرید از طریق رسانه ها در تلاش است تا جلوی تزریق قدرتی بزرگ به بارسلونا را بگیرد.

 

این در حالی است که چند روز قبل مارکا خبر از تمام شدن کار انتقال آنتوان به بارسلونا با توافق صورت گرفته از ماه اکتبر داده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.