پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا گریزمان سکوت کرده است؟ (+ نظرسنجی)

کد خبر : 79011  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 خرداد 1397
خیال راحت بارسلونا برای مثلث تهاجمی جدید

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا قطعی به نظر می رسد، با گزارش روز گذشته مارکا و پیغام ماندن انتوان به هواداران توسط دیگو گودین ماجرا به کلی در رسانه ها به هم ریخته و رسانه های مادریدی و کاتالونیایی روی دو کفه ترازو قرار دارند.

 

در گزارش ها منابع مادریدی درخصوص تصمیم آنتوان برای ماندن، اسپورت در گزارشی اعلام کرد که کار انتقال گریزمان به بارسلونا تمام شده است و در باشگاه بارسلونا مدیران با آرامش خاصی منتظر ورود گریزمان هستند و سکوت آنتوان بابت برخورد هواداران پس از رسمی شدن انتقال است.

 

طبق گزارش اسپورت، آنتوان گریزمان سکوت کرده چون روزهای سختی را می گذراند چون از واکنش هواداران اتلتیکو پس از رسمی شدن انتقال واهمه دارد واکنشی که نمونه کوچکی از ان را در بازی مقابل ایبار دید.

 

آنتوان می داند که در حال حاضر هوشمندانه ترین کار درپیش گرفتن موضع سکوت است و به همین دلیل از خروج حرف نمی زند و در همین حال باشگاه اتلتیکو مادرید نیز در تلاش است تا نقش خود را ایفا کند و از هواداران برای تغییر نظر آنتوان در کنار ارائه پیشنهاد مالی بزرگ کمک گرفته است.

 

در کنار مدیران اتلتیکوف بازیکنان این تیم در تلاش برای نگه داشتن آنتوان هستند که این کار در درخواست دسته جمعی هواداران در جشن قهرمانی لیگ اروپا صورت گرفت که سکوت گریزمان تا بازی با ایبار موجب برانگیختن خشم هواداران شد.

 

برخی از بزرگان تیم نظیر گابی و گودین دوست ندارند تا گریزمان به این شیوه تیم را ترک کند و آنتوان نیز در ساعات اخیر تصویری از بوسه بر جام لیگ اروپا را در اینستاگرام منتشر کرد(اینجا)

 

بارسلونا نگران نیست

 

درحالی که در اتلتیکو مادرید همه اعم از مدیران، سرمربی و بازیکنان از طریق هواداران در حال تغییر نظر گریزمان هستند اما در باشگاه بارسلونا نگرانی بابت جذب گریزمان وجود ندارد و بارسلونا قصد دارد تا برای احترام به اتلتیکو تا 1 جولای برای پرداخت بند آزاد سازی او صبر کند.

 

بارسلونا طبق گزارش گیلم بالاگ از تابستان گذشته پس از خروج نیمار به دنبال جذب گریزمان بوده است که این در ماه های اخیر با ملاقات بارتومئو با خواهر انتوان منجر به توافق شخصی شد که طبق گزارشات نقض این قرارداد توسط آنتوان جریمه 20 میلیون یورویی را برایش به همراه خواهد داشت.

 

آن چیزی که تا به این لحظه مشخص به نظر می رسدف رسانه های مادریدی و باشگاه اتلتیکو و بازیکنان در حال ایجاد جنگ رسانه ای برای گریزمان هستند تا نظر او را با واقعیت برخورد تلخ هواداران تغییر دهند.

به نظر شما گریزمان در تابستان به بارسلونا منتقل می شود؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.