پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستور والورده برای جلوگیری از فرار ریکی پویگ

کد خبر : 79041  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 خرداد 1397
ارنستو به ریکی علاقه مند است

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود از احساس مسئولیت نسبت به لاماسیا حرف زد در تلاش است تا مانع از خروج ریکی پویگ از لاماسیا گردد چون روی او حساب باز خواهد کرد.

 

طبق آخرین گزارش ها ریکی پویگ فصل آینده را در تاتنهام حضور خواهد داشت اما ارنستو والورده سعی در تغییر نظر او برای ماندن در بارسلونا خواهد داشت چون رسیدن او به تیم اصلی را دور از ذهن نمی بیند.

 

ریکی پویگ که به عنوانستاره تیم جوانان به قهرمانی لیگ جوانان اروپا دست یافت توانست فرصت بازی در تیم دوم را نیز به دست آورد و چند جلسه تمرینی را نیز در تیم اصلی در کنار مسی سپری کرد ولی با این حال رسیدن پیشنهاد جذاب اقتصادی و پیشرفت ورزشی از تاتنهام او را به فکر خروج انداخته است.

 

اما طبق گزارش اسپورت ارنستو والورده ریکی پویگ را بابت داشتن خصوصیات و سبک بازی بارسلونا با علاقه خاصی دنبال می کند که علی رغم اینکه بارسلونا پیشنهاد تمدید را در ماه های پایانی قراردادش ارائه کرده اما ریکی آن را امضا نکرده است.

 

طبق گزارش، والورده نمی خواهد که ریکی لاماسیا را ترک کند و به این ترتیب به باشگاه دستور داده تا همه کار برای باقی ماندنش انجام دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.