پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شک و تردید گریزمان در فشار (عکس)

کد خبر : 79048  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 خرداد 1397
روزنامه اسپورت

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که فصل برای بارسلونا و اتلتیکو مادرید تمام شده اما تا به این لحظه آنتوان گریزمان آینده خود را اعلام نکرده است بازیکنی که طبق گفته اش تا قبل از آغاز جام جهانی تصمیم خواهد گرفت.

 

از این رو روزنامه اسپورت با روی جلد بردن گریزمان و تیتر فشار از شک و تردید آنتوان گریزمان در تصمیم گیری نوشت درحالی که به توافق شخصی با بارسلونا دست یافته است.

 

طبق گزارش اسپورت، مصاحبه های بارتومئو، گیلرمو آمور و لوئیس سوارز و اخیرا که مسی از ورود آنتوان استقبال کرده نشان می دهد که چیزی بین گریزمان و بارسلونا وجود دارد و ان پیش قراردادی 5 ساله با دستمزد ثابت 15 میلیون یورو می باشد که او را در رده دوم لیست دستمزد باشگاه قرار می دهد که با پاداش ها فراتر از 15 میلیون یورو می شود.

 

دلیل عدم امضای قرارداد توسط گریزمان

 

علی رغم پیش توافق گریزمان و بارسلونا اما هنوز هیچ چیز رسمی نیست چون گریزمان با اتلتیکو دارای قرارداد است. همچنین هر دو طرف وجود بند جریمه برای گریزمان جهت نقض پیش قرارداد با بارسلونا را تکذیب می کنند.

 

صبر و آرامش بارسلونا تا 1 جولای

 

طبق گزارش، بارسلونا نسبت به جذب و توافق با گریزمان آرام است و منتظر موعد مقرر برای پرداخت بند آزاد سازی 100 میلیون یورویی گریزمان از تاریخ 1 جولای می ماند.

 

 

فشار روی گریزمان

 

با نزدیک شدن موعد مقرر برای اعلام تصمیم آنتوان گریزمان، درحالی که انتقال او به بارسلونا به احتمال فراوان رخ خواهد داد، باشگاه اتلتیکو مادرید از طریق رسانه های این شهر در چند روز اخیر فشار را بر روی آنتوان جهت تمدید قرارداد افزایش داده اند که جو سنگین و پرفشاری را برای مهاجم فرانسوی ایجاد کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.