پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری مینا: به رفتن از بارسلونا فکر نمی کنم؛ فوتبال در اینجا سریعتر است

کد خبر : 79062  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 خرداد 1397
یری فرناندو مینا گونزالس

اختصاصی بارسانیوز یری مینا مدافع کلمبیایی تازه وارد بارسلونا که او نیز بارسلون را به مقصد کشورش در راه آماده سازی برای جام جهانی ترک کرد، در گفت و گویی با موندو دیپورتیوو درخصوص شریط خود صحبت کرد و اعلام کرد که به فکر رفتن از بارسلونا نیست.

 

یری مینا درخصوص ترک تیم با ورود آرتور بابت پر شدن سه سهمیه غیر اروپایی بارسلونا گفت:

من تصمیم را گرفته ام و به تلاش خود برای به دست آوردن اعتماد مربی و هم تیمی هایم ادامه خواهم داد و قصد دارم در بارسلونا موفق شوم و به رفتن از بارسلونا فکر نمی کنم. از خدا بابت بودن در اینجا سپاسگذارم و از بودن در کنار بازیکنان و شخصیت های بزرگ خوشحالم و حالا در مورد جام جهانی فکر می کنم.

 

یری مینا که با حضور در بازی های انتهای فصل نتوانست رضایت هواداران را جلب کند و نمره قبولی نگرفت و اشتباهاتش درون زمین سوژه رسانه ها شد، درخصوص اضطراب خود درون زمین و عملکردش در بارسلونا گفت:

انتقادات من را تحت تاثیر قرار می دهد و شما می خواهید که تمام تلاشتان را انجام دهید و همه کار برای تیم انجام دهید و می خواهید که همیشه خوب باشید که گاهی اوقات اینگونه نمی شود و اشتباهاتی مرتکب می شوید که بابت تلاش شما برای کمک بیشتر برای جلب اعتماد هم تیمی ها و مربیان است. اما درنهایت باید گذشته را فراموش و مجددا تلاش کنید.

 

تفاوت فوتبال در برزیل و اسپانیا؟

کمی دشوار بوده و می دانیم که فوتبال در آمریکای جنوبی کمی کندتر است اما به مرور زمان عادت می کنم و امیدوارم که بتوانم همواره خوب کار کنم.

 

بازی مقابل لوانته و انتقاداها، نتیجه گیری درخصوص تو زود است؟

من در میانه فصل به تیم اضافه شدم و در لحظات دشوار. من با بعضی هم تیمی هایم صحبت کردم و حالا باید نشان دهم که برای چه در اینجا هستم و این را از ابتدای فصل آینده نشان خواهم داد.

 

زوج پیکه و اومتیتی به عنوان ترکیب اصلی خط دفاع و رقابت با ان ها در 23 سالگی؟

بله با تمام انگیزه موجود در جهان به دنبال این کار هستم. بازیکنان بزرگی در اینجا هستند که هر روز از ان ها درس می گیرم و کاملا خونسرد هستم. من از سختی کار در ابتدای کار آگاه هستم اما میوه ها برای رسیدن به زمان نیاز دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.