پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری مینا: بارسلونا بهترین اتفاق زندگی من است

کد خبر : 79063  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 خرداد 1397
یری به دنبال فرصت

اختصاصی بارسانیوز یری مینا مدافع کلمبیایی بارسلونا که به عنوان جانشین خاویر ماسکرانو در نیم فصل به تیم اضافه شد و با خط خوردن های سریالی در انتهای فصل فرصت بازی به دست آورد، طبق گزارش های منتشر شده، باشگاه به دنبال خروج قرضی اش برای کسب تجربه بیشتر است که یری قبل از رفتن به کشورش درخصوص بارسلونا مصاحبه ای انجام داد.

 

یری مینا ماه های نخست حضور در بارسلونا را اینگونه توصیف کرد:

بارسلونا فراتر از تصوراتم بوده و بهترین اتفاقی بوده که برایم رخ داده است و دارم از آن لذت می برم. من خوشحالم و اصلا چیزی در مورد ترک اینجا در سرم نیست. من می خواهم تاریخ سازی کنم و اعتماد مربی، هم تیمی و مدیران را به دست آورم.

 

اثر ترک اینیستا؟

قطعا نبودش را خیلی حس خواهیم کرد. او شخصیتی بسیار متواضع دارد و از زمانی که وارد تیم شدم به من توجه داشتو این رادرون زمین نشان می داد. من خاطره خوبی از آندرس دارم و حالا امیدوارم که او را در جام جهانی ببینم.

 

دوست داشتنی ترین چیز در بارسلونا؟

من به سختی فرصت کردم تا شهر را ببینم. اما توانستمدریای بارسلون و مردمش را ببینم مردمی که به من دلگرمی داده اند و در روز معارفه ام نیز تحت تاثیر قرار گرفتم.

 

تمرین در کنار مسی، اینیستا، سوارز، کوتینیو، پیکه و ....احساس خاصی دارد؟ بازی در روز خداحافظی اینیستا چی؟

بسیار دیدنی بود. در حین گرم کردن من نزدیک اینیستا شدم و به او گفتم که تو مثل برادر بزرگم هستی و او به من گفت که آرام باش برادر تو در قلبم قرار داری و مراقبت هستم. تصور کنید که من تنها چند ماه هست که در تیم هستم. این فوق العاده است.

 

حامی تو در روز بد؟

خب زمان بد اندکی داشته ام چون خانواده بزرگی در رختکن داریم و همه از یکدیگر حمایت می کنند مخصوصا جوردی آلبا که من را پانیتا صدا می زند. کوتینیو، پائولینیو، مسی و سوارز هم فوق العاده هستند.

 

یری مینا همچنین از اعتقاد خود به خداوند گفت:

اعتقادم را از افراد نزدیک به خود گرفته ام و قدرت ما از خداوند است و من همیشه از او تشکر می کنم حتی در لحظات بد چون پس از هر طوفانی خورشید خواهد درخشید. من همیشه قبل از بازی دعا می کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.