سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رودریگو برای 2020 ؛ بزرگ ترین معضل بارسلونا در مذاکره

کد خبر : 79066  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 خرداد 1397
پپ سگورا در برزیل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه اسپورت، باشگاه بارسلونا به دنبال رسیدن به توافق با باشگاه سانتوس بر سر انتقال رودریگو گوئس به نیوکمپ است و استراتژی خود را با اعزام پپ سگورا به برزیل بابت علاقه مندی باشگاه هایبزرگ اروپایی و جلوگیری از از دست دادن رودریگو تسریع بخشیده است.

 

در صورتی که رودریگو از حق خود به مانند آرتور چشم پوشی کند هزینه انتقال باتوجه به حق 20 درصدی نیمار جدید به ارزش 40 میلیون یورو خواهد بود. رودریگو که در 17 سالگی در تیم سانتوس خودش را در ترکیب اصلی تحمیل کرده است که تا 18 سالگی قادر به انتقال به اروپا نخواهد بود.

 

طبق گزارش، بارسلونا به دنبال تضمین جذب رودریگو و زیرنظر داشتن آن در کوتاه مدت است تا او را در سال 2020 به خدمت بگیرد.

 

درحالی که هیچ مذاکره ای بین دو باشگاه وجود ندارد، بارسلونا به دنبال باز کردن مسیر مذاکره است چون لیورپول در سال 2017 در آستانه جذب رودریگو قرار داشت بازیکنی که تا 2022 با سانتوس با بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی تحت قرارداد است.

 

طبق گزارش، بارسلونا به دنبال جذب رودریگو با مبلغ 30 میلیون یورو است یعنی 10 میلیون یورو کمتر از حالتی که رودریگو سهم 10 میلیون یورویی خود را از بند آزاد سازی 50 میلیونی ببخشد.

 

باقی ماندن رودریگو برای گرفتن مهلت پرداخت

 

طبق گزارش، بارسلونا باتوجه به وضعیت اقتصادی خود قادر به پرداخت مبلغ خرید رودریگو در حال حاضر و یا به صورت یکجا نیست و قصد دارد تا با نگه داشتن رودریگو در سانتوس این مبلغ را در زمان های مختلف پرداخت نماید که بدون شک بزرگ ترین مانع در روند مذاکرات خواهد بود.

 

بنابراین ضروری است که رودریگو و نمایندگانش در این زمینه به بارسلونا کمک کنند که واضح ترین پیام رودریگو در هفته گذشته ارسال شد که اعلام کرد:

بازی در بارسلونا مثل یک رویاست.

 

همچنین دیگر چراغ سبز رودریگو سفر پدر و مدیر برنامه اش در هفته های اخیر به بارسلونا بوده که باعث سفر پپ سگورا به برزیل شده است.

 

ولی با این حال رئیس باشگاه سانتوس با باز کردن بحث اختلاف دو باشگاه بر سر انتقال نیمار ، به نوعی شرط ورود به مذاکره را پرداخت شدن طلب انتقال نیمار عنوان کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.