پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگلت نزدیک تر از همیشه به بارسلونا

کد خبر : 79076  |  زمان ارسال : جمعه 4 خرداد 1397
تلاش ناموفق برای تمدید

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، باشگاه سویا در جلسه خود با نمایندگان کلمنت لنگلت در جلب رضایت او جهت تمدید ناموفق بود و بدین ترتیب این مدافع فرانسوی به بارسلونا نزدیک تر شده است.

 

طبق گزارش، هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا در خط دفاع است جایی که باشگاه بدون توجه به تمدید شدن یا نشدن قرارداد ساموئل اومتیتی، در تلاش است تا کلمنت لنگلت از سویا را به خدمت بگیرد تا تیمی قدرتمند برای فتح سه گانه 2018/19 ببندد.

 

در کنار انتظار برای تصمیم نهایی آنتوان گریزمان، تمدید اومتیتی و تلاش مدیران بارسلونا برای جذب تابستانی آرتور، باشگاه در تلاش است تا در قلب خط دفاع برای خود اطمینان حاصل کند چون باتوجه به ورمالن مصدوم و یری مینای کم تجربه که موفق به جلب رضایت با عملکردش در انتهای فصل نشد، تیم نیاز به مدافع میانی باتجربه و بزرگ را در کنار اومتیتی و پیکه حس می کند.

 

از سوی دیگر باشگاه با جلب رضایت گرمیو برای خرید تابستانی آرتور، مجبور به خروج یری مینا بابت پر بودن سه سهمیه غیر اروپایی خواهد شد تا آرتور در کنار دو هموطن خود یعنی پائولینیو و کوتینیو سه سهمیه جدید بارسلونا باشد.

 

طبق گذشته، جلسه چهارشنبه باشگاه سویا با نمایندگان لنگلت که با پیشنهاد دستمزد جدید جهت تمدید همراه بود با موفقیت به سرانجام نرسید درحالی که مدافع فرانسوی در تعطیلات پس از فصل باتوجه به دعوت نشدن به تیم ملی به سر می برد.

 

بارسلونا در تلاش است تا بند آزاد سازی فعلی لنگلت را به ارزش 30 میلیون یورو قبل از افزایش آن پس از تمدید پرداخت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.