پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو: در جناح چپ خیلی بهترم؛ سبک بارسلونا متفاوت است

کد خبر : 79081  |  زمان ارسال : جمعه 4 خرداد 1397
می خواهم برای سال ها در بارسلونا بمانم

اختصاصی بارسانیوز فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا که پس از اضافه شدن به تیم در ژانویه و سپری کردن دوره مصدومیت سه هفته ای در دسترس ارنستو والورده قرار گرفت، توانست نیم فصل موفقی را در بارسلونا با به ثمر رساندن 10 گل سپری کند و موفق یود تا خود را سریعا در بارسلونا وفق دهد.

 

کوتینیو که سابقه بازی در اسپانیا در تیم اسپانیول را داشت به عنوان برزیلی جدید باشگاه در مصاحبه ای در کشور خود بیان کرد:

امیدوارم که برای سال های زیادی در بارسلونا بمانم تا بتوانم تا حد امکان عناوین قهرمان زیادی را فتح کنم. وقتی که علاقه بارسلونا را نسبت به خودم فهمیدم با خود گفتم که این برای همیشه رویایم بوده و این را هرگز انکار نکرده ام. بزرگ ترین الگوی من رونالدینیو بوده و حالا همان پیراهن را پوشیده ام و اینکه در حال حاضر همان فرصت رونالدینیو را دراختیار دارم.

 

ترک لیورپول؟

باتوجه به عملکردم در لیورپول توانستم احترام هواداران و هم تیمی هایم را به دست آورم جایی که بیشتریندوران حرفه ایم را در آن گذراندم و رابطه عاطفی بسیار قوی به وجود امده بود و به همین دلیل ترک لیورپول آسان نبود اما بارسلونا نهایت چیزی بود که میخواستم.

 

کوتینیو در ادامه از تحت تاثیر قار گرفتن در اولین جلسه تمرینی در بارسلونا اینگونه سخن گفت:

خیلی شگفت زده شدم و فهمیدم که اگر شکست بخورم آنوقت خیلی سخت خواهد بود که رهایی از این شکست بسیار سخت خواهد بود. شیوه بازی بارسلونا خیلی متفاوت است و گاهی اوقات نمی دانید که روند بازی را سریع کنید یا آرام و این را تنها در تمرین یاد می گیرید.

 

جایگزین اینیستا؟

من همیشه گفته ام که می خواهم بهترین عملکردم را ارائه دهم. هر بازیکنی دارای اولویت پستی است و این طبیعیست. اگر بتوانم به صورت منظم در جناح چپ بازی کنم خیلی خوب خواهد شد.

 

شوت های خارج از محوطه؟

من این را در لیورپول تمرین کردم و گل های بیرون از محوطه ام از آنجا شروع شد و توانستم برای این کار تجربه و اعتماد به نفس کسب کنم و هم اکنون این شانسم را هر موقع که بتوانم برای شوت زدن بهره می گیرم چون می دانم که گل خواهم زد.

 

بخش صحبت درخصوص اینیستا اینجا

 

بخش صحبت درخصوص مسی اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.