پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمدید اومتیتی قبل از جام جهانی

کد خبر : 79084  |  زمان ارسال : جمعه 4 خرداد 1397
تمدید در هفته های آتی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، قرارداد ساموئل اومتیتی از زمستان سال گذشته با خبر پیشنهاد بزرگ منچستر یونایتد باز شد و همچنان در جریان است.

 

ساموئل اومتیتی که دومین فصل خود را نیز در بارسلونا سپری کرده دارای بند آزاد سازی پایین 60 میلیون یورویی است و از این رو باشگاه تمدید او را برای افزایش بند آزادسازی پذیرفته اما درخواست دستمزد را در مرحله اول رد کرد اما حاضر است تا دستمزد او را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

 

بنابراین با علاقه ساموئل برای ماندن، بارسلونا برای برهم نخوردن تعادل در دستمزدها، مبلغی را به اومتیتی پیشنهاد کرده که جلسات مذاکره برای توافق نهایی همچنان در جریان است چون بارسلونا نیز می داند که یافتن جایگزینی برای اومتیتی در وضعیت فعلی بازار نقل و انتقالات کاری بسیار دشوار است.

 

از همین رو بارتومئو نیز در مصاحبه ای اعلام کرد که "اومتیتی نمی تواند در یک تمدید دو یا سه گام از پله های ترقی دستمزد را بپیماید چون هنوز جوان است اما قصد داریم تا به تواق برسیم."

 

از این رو اومتیتی نیز خواته خود را کاهش داده و به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی بارسلونا  می تواند روی کسب تمامی عناوین تمرکز کند و باشگاه در تلاش است تا تمدید را قبل از جام جهانی انجام دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.