پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال بتیس در انتظار جذب بازیکنان بارسلونا

کد خبر : 79093  |  زمان ارسال : جمعه 4 خرداد 1397
رئال بتیس خواهان جذب آلکاسر و دنیس سوارز است !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، رئال بتیس بعد از اینکه سهمیه لیگ اروپا را بدست آورد قصد دارد که دنیس سوارز و پاکو آلکاسر را جذب کند. کیکه ستین سرمربی موفق رئال بتیس درخواست تقویت ترکیب تیم را کرده است. ستین شخصی است که همیشه سبک خاص تیم بارسلونا را مورد ستایش خود قرارداده و ترجیح میدهد بازیکنانی را جذب کند که با این سبک آشنایی بیشتری دارند.

 

بارسلونا برای خالی کردن نیمکت تیم قصد دارد چند بازیکن را در بازار نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند. پاکو آلکاسر مهاجم بارسلونا از بازیکنانی که به نظر میرسد آینده ای در بارسلونا ندارد و او برای فصل جدید باید به دنبال یک باشگاه جدید باشد. رئال بتیس منتظر روشن شدن وضعیت وی است او ممکن است به صورت قرضی یا دائمی به فروش برسد.

 

 

دنیس سوارز دیگر بازیکن بارسلونا است که کیکه ستین به او علاقه دارد. دنیس در این فصل فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و در اواخر فصل به لیست و ترکیب تیم والورده اضافه شد و کادر فنی نشان داد که آن ها دنیس را به بازیکنی چون گومز ترجیح میدهند. شواهد نشان میدهد که دنیس سوارز در بارسلونا ماندنی است هر چند که او خود نیز در مصاحبه هایش این مسئله را تایید کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.