پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 بازیکن در اولویت خرید بارسلونا

کد خبر : 79118  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 خرداد 1397
بارسلونا 3 بازیکن را به عنوان اولویت خود در نقل و انتقالات تابستانی در نظر دارد . 3 ستاره !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , وب سایت روزنامه نزدیک به بارسلونا امروز طی گزارشی مدعی شد باشگاه کاتالان گزینه های متعددی را برای خرید در نظر گرفته است اما اولویت های خرید متفاوت تر هستند . 3 بازیکن در بالای لیست قرار دارند !

 

آنخل دیماریا , کریستن اریکسون و دیوید آلابا این بازیکنان هستند .

 

در این میان بازیکن پاری سن ژرمن در تابستان گذشته خیلی نزدیک به نیوکمپ بود . دیماریا خود در مصاحبه ای به این مساله اعتراف کرد . او در باشگاه فرانسوی بازیکن بسیار مهمی است و یک مکمل عالی با نیمار و امباپه !

 

بارسلونا اریکسن را فراموش نمیکند . قرارداد این هافبک ملی پوش در سال 2012 با تاتنهام تمام میشود . این هافبک دانمارکی همانطور که توسط نماینده اش تایید شده است در تابستان 2017 با پیشنهادی از سوی بارسلونا مواجه بود . آن زمان با توجه به پول زیادی که برای او درخواست شده بود , باشگاه ترجیح داد منتظر بماند . با وجود خرید کوتینیو , خرید ارکیسون باز هم در اولیت خواهد بود .

 

سومین نام دیوید آلابا است . او از علاقه بارسلونا آگاه است اما میداند که باشگاه کاتالان او را برای جایگزینی با لوکاس دینیه در نظر گرفته است بنابراین ورود او به نیوکمپ بعید به نظر میرسد اما در هر صورت خرید دفاع چپ همچنان جزو برنامه های باشگاه است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.