پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف اونای امری در مورد نیمار و گواردیولا

کد خبر : 79130  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 خرداد 1397
اونای امری به صورت غیرمستقیم به صحبت های اخیر نیمار که گفته بود میخواهد زیر نظر گواردیولا کار کند اشاره کرد و این اتفاق را غیرممکن دانست .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش فرانس فوتبال , سرمربی جدید آرسنال در خصوص نیمار صحبت کرد . این مربی ادعا کرد که نیمار رهبر پاری سن ژرمن بود نه او !

 

امری به فرانس فوتبال گفت :

من زمانی که مسئول اصلی هستم و نیستم را میدانم . این یک فرایند است که یک مربی با آن زندگی میکند و بر اساس زمان و تجربه آن را میفهمد . در هر باشگاهی باید بدانید که نقش شما چیست و چه نقشی در رابطه با گروه دارید .

 

من فکر میکنم که نیمار رهبر پاری سن ژرمن است یا اینکه او درحال تبدیل شدن به آن است . نیمار برای رهبری به پاری سن ژرمن آمد و از این طریق روزی تبدیل به بهترین بازیکن جهان میشود . در منچسترسیتی , پپ گواردیولا رهبر است و در پاری سن ژرمن نیمار باید باشد .

 

او در خصوص پیچیده شدن شرایط پی اس جی در صورتی که آنها مجبور به کاهش دستمزد و هزینه نقل و انتقالات شوند نیز گفت که پاریس نیمار را قربانی نمیکند بلکه کیلیان امباپه بازیکن قربانی در چنین شرایطی خواهد بود .

 

امری در خصوص نیمار همچنین گفت :

چند ماه قبل , یکی از بازیکنان به من گفت " آقا امسال شما تغییر کرده اید " . این کاملا مشخص بود زیرا من نمیتوانستم با نیمار همان مربی باشم . ما با بازیکن سازگار شدیم . این اتفاق غریزی نبود زیرا ما مجبور بودیم در مورد یکدیگر بدانیم . مربیگری مسی , رونالدو و نیمار کار آسانی نیست .

 

آنها بهترین های جهان هستند . شما باید خودتان را با آنها وفق دهید . به گواردیولا در منچسترسیتی نگاه کنید . او خوش شانس است زیرا او بازیکنی که شخصیت اصلی باشد ندارد .

 

امری معتقد است راز گواردیولا این است که او وقتی احساس میکند بازیکنی میخواهد رهبر تیم باشد تصمیماتی میگیرد تا از بروز مشکلات جدی اجتناب کند . به طور مثال او از دست بازیکنانی نظیر رونالدینیو , دکو یا ابراهیموویچ خلاص شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.