پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلاوز برنامه ای برای جذب مونیر ندارد !

کد خبر : 79131  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 خرداد 1397
مونیر ال حدادی آینده ای در باشگاه آلاوز ندارد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، مونیر ال حدادی این فصل در باشگاه آلاوس عملکرد فوق العاده درخشانی داشت اما به نظر میرسد که او آینده ای در این باشگاه ندارد. در فصلی که سپری شد مونیر موفق شد 14 گل و 7 پاس گل را در کارنامه خود به ثبت برساند. مونیر نقش مهمی در فصل خوب این باشگاه داشته اما همین مسئله باعث شده که آن ها برنامه ای برای دائمی کردن قرارداد وی نداشته باشند.

 

عملکرد خوب مونیر باعث خواهد شد که باشگاه های بزرگی نسبت به جذب او ابراز تمایل کنند که در این صورت این باشگاه توانایی رقابت مالی با آن ها را ندارد. باشگاه آلاوس فعالیت خود را برای پیدا کردن جانشین مونیر آغاز کرده است گفتنی است که این باشگاه برای پرداخت دستمزد به وی نیز با مشکلاتی مواجه شده و نمیخواهد او را حفظ کند. مونیر تا سال 2019 با کاتالان ها قرارداد دارد و بند آزاد سازی وی 60 میلیون یورو قرارداده شده است.

 

بارسلونا در فکر تمدید با مونیر ال حدادی است چرا که میخواهد پول مناسبی از فروش او بدست آورد. بعید است که مونیر ال حدادی در برنامه های والورده جایی داشته باشد اما احتمال حضور او در تور پیش فصل باشگاه بسیار بالا است. بارسا نمیخواهد رایگان او را از دست بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.