پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه خرید تابستانی بارسلونا : تقویت تیم در خط حمله , هافبک و دفاع !

کد خبر : 79144  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
بارسلونا اهداف بزرگی در سر دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، بارسلونا برای فصل پیش رو اهداف بزرگی در سر دارد و میخواهد در رقابت های داخلی و خارجی به موفقیت برسد. باشگاه چند اهداف بزرگ دارد و تلاش میکند که در تابستان اکثر آن ها را عملی کند تا بتواند به اهداف خود برسد.

 

جذب گریزمان برای تقویت خط حمله ، یکی از اهداف اصلی باشگاه بارسلونا خواهد بود. در حال حاضر بارسلونا در خط حمله خود مسی ، سوارز ، دمبله ، آلکاسر و کوتینیو که در ژانویه راهی بارسلونا شد را در اختیار دارد. جذب آرتور ملو و یک هافبک وسط دیگر ، سبک بازی آرتور ملو شباهات زیادی به ژاوی هرناندز دارد بارسلونا میخواهد در همین تابستان او را راهی نیوکمپ کند اما باشگاه برزیلی گرمیو تنها در ژانویه 2019 به این انتقال رضایت میدهد. دی یانگ هافبک 20 ساله آژاکس هلند نیز از دیگر گزینه های بارسلونا به شمار میرود.

 

علاوه بر این باشگاه میخواهد قرارداد اومتیتی را بهبود بخشد و با این مدافع فرانسوی تمدید کند. جذب لنگلت مدافع 22 ساله سویا نیز از اهداف دیگر باشگاه بوده که جذب این مدافع با کیفیت با 35 میلیون یورو انجام میشود. والورده کارلس آلنا را نیز به تیم اصلی اضافه خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.