پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رابرت فرناندز ستون فقرات بارسلونا را تضمین کرد

کد خبر : 79153  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
آ.اس در گزارشی اشاره کرد که رابرت بعد از 30 جولای بارسلونا را ترک میکند و به احتمال زیاد با خانواده اش به والنسیا باز میگردد .

اختصاصی بارسا نیوز - رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا این تیم را پس از اتمام قراردادش ترک خواهد کرد . با این حال به لطف عملکرد او بارسلونا تا 5 سال آینده نسبت به ماندن بازیکنان اصلی خود مطمئن خواهد بود .

 

فرناندز به عنوان مدیر ورزشی ( مسئول نقل و انتقالات ) در حال مذاکره با ساموئل اومتیتی برای تمدید قرارداد است اما او قبلا با بوسکتس و پیکه ( هنوز رسمی نیست ) , سوارز , تراشتگن , روبرتو و مسی تمدید کرده است . به این ترتیب او تقریبا تمام بازیکنان مهم که ستون های اصلی تیم هستند را در بارسلونا حفظ کرده است .

 

همچنین منابع بارسلونا فاش کرده اند که رابرت فرناندز مسئول اصلی انتقال بازیکنانی همچون سیلسن , اومتیتی , پائولینیو , دمبله و کوتینیو بوده است . یری مینا مدافع کلمبیایی که در ژانویه وارد نیوکمپ شد انتخاب پپ سگورا بوده است .

 

یکی دیگر از اقدامات بزرگ فرناندز انتخاب ارنستو والورده به عنوان سرمربی بوده است . او والورده را جایگزین انریکه کرد . مربی که در فصل 2017/18 برای بارسلونا 2 جام ( لالیگا و کوپا دل ری ) را به ارمغان آورد و یک فصل خوب را سپری کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.