پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه ریزی بارسلونا برای فصل 2018/19

کد خبر : 79155  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
قرار است این هفته به منظور تقویت تیم در فصل 2018/19 جلسه ای بین والورده و مدیران برگزار شود .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , آماده سازی پروژه های بارسلونا برای فصل آینده یک اقدام کلیدی است . در باشگاه مربیان و مدیران به زودی در مورد اقداماتی که باید انجام شود بحث میکنند .

 

اولویت های فصل آینده :

تمدید با اومتیتی

 

نظارت والورده بر روی تمام جزئیات

اگرچه او تعطیلات کاملی خواهد داشت اما مربی بارسلونا در سیوداد اسپورتیووا حاضر میشود و جلسات مختلفی با مدیریت ورزشی در مورد تیم و پیش فصل خواهد داشت . آنها در این جلسات در خصوص نقل و انتقالات نیز بحث میکنند .

 

پیشنهاد واتفورد برای دلوفئو

همانطور که موندو دپورتیوو قبلا اعلام کرده است قرار است نمایندگان واتفورد طی هفته های آینده برای ارائه پیشنهادی در حدود 10 میلیون یورو به بارسلونا سفر کنند . آنها میخواهند جرارد در لیگ برتر بماند اما بارسلونا از آنها درخواست بند خروج 20 میلیونی را کرده است .

 

سفر اینتر برای رافینیا

اوسیلیو مدیر ورزشی اینتر این هفته میخواهد با تعدادی از مدیران بارسلونا ملاقات کند تا برای رافینیا به یک توافق دست یابند . بارسلونا بند خرید اجباری 35 میلیون یورویی + 3 میلیون متغییر را در قرارداد رافینیا با اینتر گنجانده است . ایتالیایی ها میخواهند قیمت را کاهش دهند .

 

بحث در مورد  آرتور و رودریگو

در بارسلونا چندین جلسه برای بررسی مذاکرات با سانتوس برای رودریگو گوس که یک بازیکن 17 ساله برزیلی است و همچنین آرتور ملو که هدف نقل و انتقالات تابستانی است و بارسلونا میخواهد او را زودتر از ژانویه از گرمیو جذب کند برگزار خواهد شد .

 

حل و فصل وضعیت مدیر ورزشی

اعضای هیئت مدیره باید هرچه سریعتر در مورد رابرت فرناندز مدیر ورزشی فعلی که احتمال خروج او بالاست تصمیم بگیرند . قرارداد او در ماه جولای به اتمام میرسد . جلسه ای برای روشن شدن آینده او برگزار خواهد شد .

 

رسیدگی به وضعیت بارسلونا بی

پس از تساوی بارسلونا بی برابر آلباسته این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد . کسانی که مسئول تیم فوتبال جوانان بارسلونا هستند جلساتی هفتگی خواهند داشت تا وضعیت را بررسی کنند هرچند که الان دیگر درمانی وجود ندارد . باشگاه بسیار نگران است و تصمیم دارد تا تجدید نظری در مورد قرارداد مربیان این تیم داشته باشد و همچنین وضعیت آینده برخی بازیکنان را نیز مشخص کنند .

 

بستن تیم قبل از فصل

ارنستو والورده میخواهد تکلیف تیم قبل از شروع فصل مشخص شود . او میخواهد قبل از تاریخ خاصی مانند سوپرکاپ اسپانیا بازیکنان خود را برای فصل جدید بشناسد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.