پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تسلی مسی در برابر رونالدو برای توپ طلا

کد خبر : 79167  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
به نظر میرسد رونالدو و مسی اصلی ترین شانس های توپ طلا تا به اینجا هستند اما جام جهانی نیز نقش بسیار مهمی خواهد داشت . محمد صلاح علارقم موفقیت های شخصی اما هیچ افتخار تیمی کسب نکرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو 2 رقیب بزرگ در دنیای فوتبال هستند . مسی با وجود حذف ناباورنامه بارسلونا اما پنجمین گلزن برتر لیگ قهرمانان فصل 2017/18 با 6 گل شد .

 

حتی اگر کریستیانو رونالدو در فینال عملکرد ضعیفی داشته باشد باز هم تیم او موفق به شکست لیورپول با نتیجه 3-1 شد و این بازیکن پرتغالی دوباره در اروپا پیروز شد . این پنجمین قهرمانی کریستیانو در چمپیونزلیگ بود .

 

عملکرد ناامیدکننده رونالدو در مراحل پایانی لیگ قهرمانان و به خصوص فینال باعث میشود او را نتوان به طور قاطع شانس اصلی توپ طلا دانست . به نظر میرسد توپ طلا اینبار بستگی زیادی به جام جهانی دارد . اما در هر صورت رونالدو با قهرمانی در چمپیونزلیگ نسبت به مسی یک مزیت بزرگ کسب کرد .

 

مسی در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان در شرایط عجیبی همراه با بارسلونا حذف شد . آنها در بازی رفت 4-1 برنده شدند اما در برگشت با شکست 3-0 توسط رم از دور رقابت کنار رفتند . این میتواند یک امتیاز منفی برای مسی لحاظ شود .

 

اما یک نکته امیدوارکننده نیز برای مسی وجود دارد . یوفا اقدام به معرفی تیم منتخب لیگ قهرمانان کرد و بارسلونا تنها نماینده دارد ! رئال مادرید 8 نماینده ! حضور مسی در تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان اثبات برتری غیرقابل انکار مسی در اروپا است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.