سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تردید بارتومئو در مورد آمدن گریزمان به بارسلونا

کد خبر : 79173  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 خرداد 1397
بازیکنان اتلتیکو , تردید را در دل گریزمان کاشتند !

اختصاصی بارسا نیوز - جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا در مورد گریزمان دچار تردید شده است . کسانی که در کنار بارتومئو کار میکنند تا ماه ها احساس میکردند که او برای آوردن آنتوان هیچگونه تردیدی ندارد . حتی بارتومئو از گریزمان به عنوان یکی از بازیکنان بارسلونا صحبت کرد .

 

با این حال همان منابع میگویند که پس از پایان فصل , رئیس بارسلونا در مورد آوردن گریزمان دچار تردید شده است .

 

گزارش هایی نیز وجود دارد که نشان میدهد آنتوان نیز ذهن خود را تغییر داده است و میخواهد بماند . بارسلونا اعتقاد دارد که فشار بازیکنان اتلتیکومادرید روی تصمیم گریزمان تاثیر خواهد گذاشت و حالا در بارسلونا نیز نسبت به این انتقال دچار تردید شده اند .

 

بارسلونا فکر میکند که باید به گریزمان مزایای پیوستن به تیمی همچون بارسلونا را یادآوری کنند تا هم تیمی هایش در اتلتیکو نتوانند حواس او را پرت کنند .

 

بر همین اساس 2 بازیکن فرانسوی بارسلونا یعنی اومتیتی و دمبله میتوانند فشار بر گریزمان را افزایش دهند و او را برای پیوستن به نیوکمپ در تابستان متقاعد کنند .

 

مارکا در این گزارش محرمانه همچنین آورده است که اولویت کاتالان ها انجام گفتگوهای انتقال و جلوگیری از حواس پرتی آنتوان است . در حقیقت بارسلونا تا چند هفته قبل مطمئن بود که میتواند به گریزمان قرارداد امضا کند اما حالا آنتوان دچار تردید شده است و ممکن است همه چیز تغییر کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.