پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 بازیکن که قصد ترک بارسلونا را ندارند !

کد خبر : 79257  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 خرداد 1397
میل به ماندن علی رغم عدم حضور در برنامه

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، با اتمام فصل 2017/18 بارسلونا لیست بازیکنان خروجی خود را باتوجه به قرار نداشتن در برنامه ارنستو والورده می داند اما با این حال برخی به دلیل داشتن قرارداد قصد خروج ندارند و این را به باشگاه اعلام کرده اند.

 

درخصوص دنیس سوارز مشکلی وجود ندارد چون او علاوه بر هدفش برای ماندن توانسته رضایت ارنستو والورده برای بقا را جلب کند و نگرانی ماه ها قبل او و هم باشگه برطرف شده است. درحالی که دنیس در ژانویه پیشنهادات خوبی به ویژه از سوی سلتاویگو داشت و اخیرا بتیس جویای بازیکنان روجی بارسلونا شده، اما موضوع خروج دنیس منتفی است و او به کار خود ادامه خواهد داد.

 

طبق گزارش، موضع ماندن از سوی دنیس سوارز توسط پاکو آلکاسر نیز اتخاذ شده اما در تابستانی که بارسلونا بیشتر از هر زمانی به پول نقد نیازمند است، پاکو می تواند، یکی از بهترین تزریق کنندگان پول به باشگاه باشد.

 

مونیر الحدادی بازیکن مصدوم که با آسیب دیدگی شدید نیم فصل دوم را از دست داد و با فسخ قرارداد قرضی به بارسلونا بازگشت نیز تصمیم به ماندن دارد و درحالی که در سویا خبر از مذاکره برای او جهت انتقال دائم یا قرضی می دهند اما مونیر و ماینده اش این موضوع را تکذیب می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.